המייבש הסילוני שהתחיל בכישלון!
הכל התחיל כשחזרתי לארץ מארה"ב וחיפשתי דרך מכובדת לפרנס את משפחתי.
היה לי חשוב להתפרנס לא רק בדרך מכובדת אלא גם בדרך עם ערך מוסף גבוה ללקוח תוך כדי שמירה על הסביבה.
על מטוס לסין בדרך לתערוכה 2007  כך מצאתי את עצמי בתחילת סולרית.
בביקורי בשירותים בשדה התעופה של סין, נדהמתי מהטכנולוגיה המתקדמת שבה ייבשתי את ידיי, מיד הבנתי שמצאתי את מה שחיפשתי. התחלתי בתהליך מציאת המפעלים ובדיקת מייבשים.
זה לא היה קל! גם Bio Jet Dryer בעולם המוצר היה חדש ומהפכני. בסופו של התהליך, המייבש התגלה כמכשיר הטוב ביותר והראשון בעל כל הפטנטים.

בהתלהבות רבה נעשתה הזמנת מסגרת ויבוא המייבשים לישראל

המייבש היה יקר – 5,800 ש"ח לעומת 600 ש"ח, יקר מאוד יחסית למייבשים הרגילים. כמו כל התחלה בארץ, היא הייתה קשה, מאוד! חודשים כל ניסיונות המכירה כשלו, אף אחד לא "קנה" את זה (בעלויות, שהמייבש הסילוני מאפשר, 95% של חסכון הוא אדיר) אכן היה קשה להיות החלוץ שהביא את המייבש הסילוני הראשון לארץ.

הגעתי לייאוש מוחלט! שניה לפני שהרמתי ידיים החלטתי לתת לקניון להתנסות במייבש בחינם, ללא כל התחייבות מצידו (וגם זה לקח שבועיים של שכנוע) התוצאות היו מיידיות! החסכון המוחלט והברור עשה את שלו וכמה ימים לאחר מכן הכל השתנה. התחלתי לקבל עשרות פניות מקניונים אחרים, מסעדות ואט אט הצטרפו גם מפעלים, משרדים, חברות אחזקה ומי לא…

במהלך 7 שנות פעילות יאזה מדיה, עזרנו לעסקים לחסוך ומאז ועד היום, במשך מיליוני שקלים שהיו נזרקים לפח (כנייר) והצלנו כמות עצים המשתווה ליערות הכרמל. בשנים האחרונות, זה כל מה שאנחנו עושים. למדנו לפתח ולייעל  את מייבשי הידיים למען הלקוחות והסביבה ולא רק בטכנולוגיה אלא גם בשירות, זה המהות והליבה של יאזה מדיה: כשאתה מתקשר – אנחנו עונים! (לא מענה אוטומטי שפוקד עליך להקיש מספרים לפי שלוחות) כשצריך אותנו – אנחנו באים! (כשנוח לך ולא כשנוח לנו) כשתתעניין – ניתן לך את כל הידע שלנו, ללא תנאי!

ככה אני מאמין, "כשאתה עושה טוב לאחר, טוב לך!"