עמוד הבית / בלוג / מייבש ידיים סילוני – מהיר, חסכוני ושומר על איכות הסביבה

מייבש ידיים סילוני – מהיר, חסכוני ושומר על איכות הסביבה

מייבשי ידיים – הטרנד הירוק

כל מי שבאחרונה ביקר בשירותים ציבוריים הנמצאים בקניונים, בבתי קולנוע, בשדות תעופה, מסעדות וכדומה יודע כי אחת הטרנדים החזקים ביותר כיום כחלק ממעבר לתרבות ירוקה, חסכונית וזולה זה שבכל המקומות הללו ניתן למצוא מייבש ידיים סילוני. מדובר על המילה האחרונה של מייבשי הידיים, בהם ניתן לייבש ידיים רטובות תוך שניות בודדות בלבד.

בעבר היה שימוש במייבשי ידיים רגילים שצרכו הרבה חשמל וכן גם בנייר ידיים שגם הוא היה עולה לא מעט כסף. במקרה של מייבש ידיים סילוני מדובר על מייבש ידיים שעצם העובדה כי לוקח זמן קצר יחסית לייבש את הידיים, מדובר על חיסכון משמעותי בחשמל וכן כמובן בסופו של דבר גם בכסף וכפי שהבנתם הוא חוסך גם את השימוש בנייר ידיים.

מהסיבות הללו בדיוק, בוחרות חברות גדולות, קניונים ובתי קולנוע שרוצים לתת ללקוח או לעובד את מיטב החידושים להתקין מייבש ידיים סילוני ובכך גם להצטרף למודעות הגוברות לשימוש במוצרים ירוקים וכן גם לחיסכון בחשמל. פרט לכך, המכשיר שומר על ניקיון ולא תמצאו סביבו שאריות של נייר ידיים קרוע.

איך זה עובד?

העיקרון של מייבש ידיים סילוני הוא פשוט מאוד. מדובר על מכשיר מרובע עם חרך גדול בתוכו כאשר בחלק העליון של המייבש נמצאים צינורות הפליטה של האוויר החם. הרעיון הוא שבתוך המייבש יש חיישן שמזהה את הכנסת הידיים והוא מתחיל בפליטה של אוויר חם.

כאשר מישהו מעוניין בייבוש הידיים הוא צריך להכניס את ידיו פנימה ולרוב לדחוף אותם למטה ובמהירות למשוך את הידיים כלפיי מעלה ככה שהאוויר החם יוכל לייבש את כל חלקי כף היד. כפי שציינו זוהי פעולה שמתבצעת במהירות רבה ככה שאם לא מרוצים מרמת ייבוש הידיים כמובן שניתן לבצע זאת שוב.

יתרון נוסף של מייבש ידיים סילוני טמון בכך, שמדובר על מכשיר שבו לא צריך לגעת עם הידיים בשום דבר, שכן יש אנשים שחוששים מהחיידקים הרבים השורצים במקומות כדוגמת שירותים ציבוריים. במקרה הזה ייבוש הידיים נעשה על ידי אוויר חם בלי מגע פיזי בשום דבר, כך שהוא יכול להרגיע גם את ההיפוכונדרים שביננו.

החיסכון בכסף

כפי שכבר ציינו, אחד היתרונות המשמעותיים של מייבש ידיים סילוני הוא העובדה שמדובר על מכשיר בו ניתן לחסוך כמות גדולה של כסף מידי חודש ומידי שנה. תחשבו כי מדובר על שימוש של כמה שניות במכשיר, כך שאין צורך בשימוש רב בחשמל. במקומות בהם עוברים מאות ואלפי אנשים מידי יום זה חיסכון משמעותי.

פרט לכך, חשבו על העובדה שיש צורך בנייר ידיים חדש כל כמה שעות וכמה כסף אלו עולים. השימוש במייבש ידיים חיצוני פשוט יכול לחסוך כסף רב שיוצא על ניירות ידיים. תחשבו גם על הפן הסביבתי והירוק של הדבר: ככל שיש יותר מייבשי ידיים כך גם פחות עושים שימוש בנייר.

שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×