עמוד הבית / בלוג / מייבשי ידיים חשמליים

מייבשי ידיים חשמליים

מייבשי ידיים חשמליים

כאשר אנו נמצאים במרחב הציבורי, הרי שאנו משתמשים במתקנים השונים המספקים לנו מענה למגוון צרכים בהם שירותים ציבוריים. רובם של השירותים במקומות הציבוריים מצוידים במייבשי ידיים חשמליים ולא בכדי. מדובר בדרך נוחה והגיינית לייבוש הידיים לאחר השימוש בשירותים. מייבש ידיים חשמלי מבוסס על עיקרון פעולה פשוט של הפצת ופליטת אוויר חם במהירות גבוהה. הוצאת האוויר החם מספקת יכולת ייבוש בתוך שניות בודדות וזאת ללא צורך בשימוש בנייר או במגע כלשהוא.

פתרון יעיל ונוח למרחב הציבורי והעסקי

מייבשי ידיים חשמליים הפכו לסטנדרט במגוון רחב של עסקים ומרחבים ציבוריים, כיום רובם המוחלט של המסעדות, בתי הקפה, בנייני משרדים, בנקים, בתי חולים ועוד מצוידים במייבשי הידיים החשמליים וזאת נוכח היתרונות הרבים שהמכשיר מציע. פעולת המייבש מבוססת על חשמל בלבד והינה חסכונית באנרגיה, אם נצרף לכך את החיסכון בשימוש נייר והשלכתו לאתר הפסולת השונים, הרי שנקבל מוצר ירוק וידידותי לסביבה התורם באופן משמעותי לשמירה על איכות הסביבה. ייבוש ידיים הינו חיוני לאחר שטיפת הידיים במים וסבון, מייבש חשמלי חוסך כ – 70% מעלויות צריכת הנייר לניגוב ידיים ובכך הוא משפר ומייעל את פעילות העסק וחוסך עלויות. מייבשי ידיים חשמליים יכולים לשמש גם לצורך ייבוש של בגד רטוב, לא אחת קורה שנשפכת עלינו כוס משקה והבגד נרטב, במקרה כזה, ניתן לגשת בפשטות לשירותים ולהפעיל את המכשיר ובתוך זמן קצר אתם יוצאים יבשים ומרוצים.

מהפכת שירות חסכונית ובעל ערך מוסף

מייבשי ידיים חשמליים יצרו מהפכה של ממש בתחום השירות במקומות הומי קהל. מייבש ידיים חשמלי הינו מוצר חדשני המבוסס על עיקרון פעולה פשוט אך יעיל למדי. המענה המתקבל עבור הקהל והלקוחות של העסק, הינו איכותי ומהיר ומשדר רמת שירות גבוהה וכזו אשר מציבה את הלקוח בראש סדר העדיפויות. ההשקעה הקטנה יחסית במייבשי ידיים חשמליים הינה משתלמת למדי שכן התועלת שהמוצר מספק הינה רבה ובעלת ערך מוסף מבחינת תודעת שירות, שביעות רצון הלקוח וחווית השירות כולה. תחום מייבשי ידיים חשמליים הינו טרנד חובק עולם המספק נוחות, חיסכון בעלויות ושמירה על סביבה ירוקה.
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×