עמוד הבית / בלוג / מסדירים בבית העסק מכשיר חיטוי ידיים ושומרים על הבריאות

מסדירים בבית העסק מכשיר חיטוי ידיים ושומרים על הבריאות

חושבים על מענה חיטוי ידיים אפקטיבי? בואו להסדיר בבית העסק שלכם מכשיר חיטוי ידיים שיספק את המענה המלא לכם ולמבקרים אתכם. המכשיר מיועד לשימוש ארוך טווח ללא צורך בהחלפת בקבוקים על בסיס יומי או דו יומי כפי שקורה בדרך כלל עם בקבוקי אלכוג'ל. כיצד זה מיושם?

המכשיר אינו מבוסס על חיבור לחשמל

מכשיר חיטוי ידיים מבוסס על 4 סוללות אלקליין. הן לא מסופקות במארז ומחייבות רכישה נפרדת. הסוללות נותנות מענה ל- 30,000 התזות, מה שגורם לשימוש בהן להיות לא בזבזני ועדיף בהרבה על מכשיר שמחובר ישירות לרשת החשמל ועלות הפעלתו מתווספת לחשבון השוטף של משאב זה.

מיכל המכשיר מספק מענה של עד 1,000 התזות

המיכל, שנפחו הוא 1,000 סמ"ק, מספק מענה ארוך טווח ללא החלפה. מעתה, נוכחות הג'ל במשרד או בבית העסק היא עובדה מוגמרת. הצורך בהחלפה מהירה פוחת והיושבים במשרד או במבנה נהנים ממענה מלא של ג'ל חיטוי ידיים. בכך, ההתרוצצות אחר חיפוש חומר חיטוי פוחתת וניתן ליהנות משגרת עבודה יעילה ללא טרחה זו.

המכשיר בטוח למגע: עשוי מפלסטיק ABS

המשמעות: אם נגעתם בשוגג במכשיר ללא שימוש, אין סכנה שתידבקו במחלה או בווירוס, משום שמדובר בפלסטיק אנטי בקטריאלי. בטיחות במהלך החיטוי חשובה לא פחות מאשר החיטוי עצמו, שיפורט בפרק הבא של המאמר. כשתשתית החיטוי בטוחה, הסביבה שלו אינה מדבקת ומאפשרת שימוש יעיל ובטוח.

אופן החיטוי של המכשיר – כפול ABS

המכשיר מבוסס גם על ג'ל החיטוי וגם על נורת UV לסינון אנטי בקטריאלי. בכך, הידיים שלכם לא רק נקיות אלא 100% מכוסות מפני חיידקים ונגיפים. כאשר אופן חיטוי הידיים כה יסודי, אתם יוצרים סביבת עבודה בטוחה באמת, כזו שמרחיקה מחלות והידבקויות לחלוטין.

יאזה סמארט – פתרונות חיטוי ידיים לעסקים ומוסדות ABS

מכשיר חיטוי ידיים של יאזה סמארט מספק לכם את כל הנדרש ליישום חיטוי מלא של ידיכם, תוך שימוש בג'ל ובנורת UV לתוצאה אפקטיבית באמת. המכשיר בטוח לשימוש, מבוסס על פאנלי פלסטיק אנטי בקטריאליים ואינו מצריך חיבור לחשמל. בואו להסדיר את התקנתו של המכשיר שיעשה סדר בתשתיות החיטוי שלכם ויהפוך אותך לנגישות וקלות במיוחד!

שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×