עמוד הבית / בלוג / מכשיר אוטומטי לחיטוי ידיים מבוסס ג'ל ונורת UV

מכשיר אוטומטי לחיטוי ידיים מבוסס ג'ל ונורת UV

אם גם אתם מעוניינים לקחת את החיטוי במשרד או בעסק שלכם לרמה אחרת מזו של שימוש בבקבוקי אלכוג'ל מזדמנים, מכשיר אוטומטי לחיטוי ידיים יספק את המענה הנדרש. מהם יתרונותיו של מכשיר החיטוי על פני השימוש בבקבוקים ומדוע הוא מאד כדאי להתקנה גם מבחינה צרכנית-כלכלית? הכירו את המכשיר שייקח את משימת החיטוי אצלכם לרמה שלא הכרתם בעבר!

המכשיר מבוסס על חיטוי כפול של ג'ל ונורה

מכשיר אוטומטי לחיטוי ידיים מתבסס על ג'ל ועל נורת UV. המשמעות? בכל פעם שמעבירים את הידיים מתחת למכשיר ג'ל החיטוי מותז אוטומטי ובד בבד מועבר על היד אור אולטרה סגולי של נורת UV לסינון אנטי בקטריאלי. טכניקה זו מאפשרת ליד שלכם להיות גם נקייה וגם מחוטאת במאת האחוזים מפני נגיפים וחיידקים.

המכשיר מבוסס על סוללות ולא על חיבור לחשמל

הסוללות מספיקות ל- 30,000 התזות. מדובר ב- 4 בטריות אלקליין פשוטות שאינן כלולות במכשיר. יש לרכוש אותן בנפרד. אי החיבור לחשמל אינו מוסיף לחשבון החשמל שלכם ומאידך – הצטיידות בסוללות חדשות היא מאורע נדיר מאד שנעשה בתדירות נמוכה ביותר.

מיכל הג'ל מספק מענה של 1,000 התזות

המיכל בו מוטמע הג'ל של מכשיר אוטומטי לחיטוי ידיים מספק מענה של עד 1,000 התזות, היות ומדובר על 1,000 סמ"ק. החלפת בקבוקי האלכוג'ל התכופה הופכת לנחלת העבר, וניתן ליהנות מאספקת אלכוג'ל לידיים שלכם באופן סדיר ללא חשש מקמילה מהירה של החומר.

המכשיר בטוח למגע: אינו חושף את המשתמש להדבקות

גם אם נגעתם בפאנלים החיצוניים של המכשיר בשוגג, לא קרה כלום. מדובר בפאנליןם מפלסטיק ABS, אנטי בקטריאלי וללא זיהום חיידקי. לכן, אין ממה לחשוש כאשר התשתית מוטמעת במשרד או במתחם שלכם. לא מדובר בתשתית שהיא "מרבץ הדבקות" בשל העובדה שהפאנל נשאר נקי וחף ממנו.

יאזה סמארט – מענה לכל מבנה, עסק ומתחם

יאזה סמארט מספקת פתרונות אוטומטיים לחיטוי ידיים. מכשירים אוטומטיים לחיטוי ידיים של יאזה סמארט קלים לשימוש, מספקים מענה איכותי ומשאירים את הידיים שלכם לא רק נקיות אלא גם מחוטות במאת האחוזים מפני וירוסים וחיידקים. מתקינים את המכשיר בכניסה למבנים ונהנים ממענה חיטוי מלא!
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×