עמוד הבית / בלוג / מתקן נייר לידיים או מערכת ייבוש אלקטרונית? מה הכי כדאי להתקין בשירותים?

מתקן נייר לידיים או מערכת ייבוש אלקטרונית? מה הכי כדאי להתקין בשירותים?

כאשר אתם מתלבטים אם לרכוש מתקן נייר ניגוב ידיים או מתקן ייבוש, הדילמה לא פשוטה כלל ועיקר. מחד, במתקן נייר אין שימוש בחשמל. מאידך, ייבוש אלקטרוני נחשב חסכוני יותר לסביבה ולהיגיינה הכללית במרחב. מה מומלץ לבחור? במאמר זה החלטנו לעשות לכם סדר ולספק את כל פרטי המידע המתבקשים לגבי סוג המתקן הנדרש במרחבכם.

מתקן לנייר ייבוש או ייבוש אלקטרוני?

בסופו של דבר, ולאחר בחינת כל הפרמטרים, ייבוש אלקטרוני עדיף מכל בחינה שהיא על מתקן לנייר. ראשית כל, התוצאה. על מתקן נייר אי אפשר להגן מבחינה סטרילית במאת האחוזים. ניירות הנם מעבירי חיידקים ובקטריות, בעוד שמכשיר אלקטרוני מגיע עם מסנן אנטי-בקטריאלי ונורת UV שמונעים את העברת הגורמים הלא רצויים ושומרים על הסטריליות של המרחב. אמנם יש להחליף מדי שנה את הרכיבים הללו אבל לפחות יש מה שמגן עליכם ועל הקהל שלכם לזיהום שמועבר באמצעות ניירות ניגוב.

מהי צריכת החשמל?

אמנם זהו לא סוד כי שימוש במכשיר כמו מתקן נייר לידיים לא גורר הוצאות חשמל, אך בשל התמורות המיוחדות שישנן באביזר ייבוש אלקטרוני, מאד משתלם לעבור להשתמש בו. צריכת החשמל נחשבת לחסכנית יותר ככל שתבחרו דגם פחות מורכב, עם מהירות יותר נמוכה, אבל גם דגם שכזה יהיה עדיף על מתקן ניירות  ויאפשר לכם ליהנות מידיים נקיות ויבשות בכל עת. גם צריכת החשמל של מכשיר זה נחשבת מינורית לעומת מכשירי ייבוש או מיזוג אחרים.

מהי מהירות הייבוש?

בעוד מתקן נייר לידיים גורם, בדומה למגבת, לייבוש, הרי שאין בו משום משימה בטוחה אם חיידקים ובקטריות עברו מהנייר לידיים שלכם. מתקן ייבוש אלקטרוני מצריך זמן ייבוש מינימלי של 7 שניות ובמכשירים מוזלים כ- 12 שניות. לכן, אפשר לומר כי הממוצע עד לקבלת יד יבשה הוא כ- 10 שניות מרגע הצבת הידיים במכשיר.

כיצד נשמעת הפעלת המכשיר?

המכשירים הם מהדור החדש ועל כן ניחנים בהפעלה שקטה. מי שנמצא בתוך השירותים כלל לא יידע שמי שבחוץ מפעיל את המכשיר ובכך מתחזקת תחושת הפרטיות של המשתמשים. יצוין כי הנעה שקטה מלווה אותנו גם בטכנולוגיות מעולמות תוכן אחרים כמו כלי תחבורה חשמליים, כגלי רכב ממונעים מהדור החדש, כלים דו גלגליים מבוססי סוללה ועוד. בכך, ההסבר שמתקן ייבוש עושה רעש אשר לא מיוצר על ידי מתקן נייר לידיים אינו תק ולכן אינו מהווה שיקול בבחירה שלכם.

מהי חווית המשתמש במכשיר?

על הנקודה הזו רבים מאתנו לא עומדים כשהם מתלבטים בין מתקן נייר למתקן ייבוש אלקטרוני. חוויית המשתמש היא למעשה ההרגשה של המשתמש כשהוא משתמש בכל אחת מהפלטפורמות. מתקן נייר תמיד ייראה לאדם הממוצע ככלי להידבקות בבקטריות וספיגת רטיבות מהמשתמש הקודם, בעוד מכשיר חשמלי לייבוש הידיים יסתמן כהגייני יותר. הרגשה זו אינה רק אינסטנקטיבית, היא גם נכונה מדעית. המכשיר החשמלי הוא אנטי בקטריאלי ולכן תמיד יהיה 100% בטיחותי לכל משתמש.

מאלו תנאים נהנה המשתמש במכשיר הייבוש?

בעוד אשר מתקן נייר לידיים אינו מספק תנאים למעט יכולת שליפת הנייר מהמתקן (שגם, מוטלת בספק אם המשאב נגמר), במכשיר הייבוש החשמלי, נהנה המשתמש מחיווי בזמן אמת. צג דיגיטלי נמצא על המכשיר ומתריע מהם אחוזי הייבוש עד לגמר הפעולה (מה שאכן מותיר אז את הידיים יבשות). תנאי נוסף שחשוב לאמוד אותו הוא הנגישות לפלטפורמת הייבוש. בעוד אשר מתקן נייר לידיים חייב להיות ממוקם בגובה רב, על מנת ששליפת הנייר תהיה רחוקה מהרצפה כמה שיותר (מוטעמי היגיינה), מכשיר הייבוש האלקטרוני יכול להיות ממוקם כמעט צמוד אליה כי הידיים שלכם לא נכנסים לחלק שחושף אתכם לרצפה, אלא למיקום בצורה של לוע, בין שתי פלטות קשיחות. בתוך הפלטות הללו ישנה נורה כחולה עם סינון אנטי בקטריאלי מתקדם.

האם ישנן אלטרנטיביות ייבוש ידיים שניתן לצרוך מטעמי חיסכון, אך באיכות?

כן. ניתן לרכוש מכשירי ייבוש ידיים לתלייה על הקיר בגובה, כשהייבוש נעשה מתחתם. מכשירי ייבוש ידיים אלה מצטיינים אף הם בנורת סינון אנטי בקטריאלית ויבצעו את הייבוש בעוצמת רעש שקטה כמו מכשירים רבים מהדור החדש.

בשורה התחתונה – מתקן נייר או מכשיר ייבוש?

מסקנת העל – רק מכשירי ייבוש! אין כאן שאלה של חיסכון. כשאתם רוכשים מכשירי ייבוש אתם חוסכים ברכישת נייר בעתיד הקרוב והרחוק, נהנים מהגנה אנטי בקטריאלית מוחלטת גם אם השירותים שדלכם בעומס שימוש רב, ולמהדרין מביניכם, ניתן לרכוש מכשירי לוע להתקנה בגובה נמוך, המספקים גם את ההגנה הטובה ביותר וגם את הייבוש המהיר ביותר. מי שיכול, מומלץ לו להצטייד במכשיר זה ולספק בשירותים אצלו את תנאי הייבוש הטובים ביותר!

שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×