עמוד הבית / בלוג / מתקן לחיטוי ידיים – מענה אלקטרוני אוטומטי ואיכותי במיוחד

מתקן לחיטוי ידיים – מענה אלקטרוני אוטומטי ואיכותי במיוחד

באמצעות מתקן לחיטוי ידיים – אתם נהנים מתשתית חיטוי מיטבית ועוצמתית במיוחד! הצורך בבקבוקי אלכוג'ל בודדים אינו נחוץ כאשר בכניסה למבנה מותקן מתקן לחיטוי ידיים. ברם זהו לא היתרון היחיד שלו. מתקן לחיטוי ידיים יוצר תשתית חיטוי שהיא לא רק נכונה מבחינה טכנולוגית אלא גם בטוחה ליישום. אחד החששות של אנשים ממכשירים הוא העובדה שהפאנל החיצוני עצמו הוא מרבץ חיידקי בעוד בקבוק אלכוג'ל הוא מוצר קטן שעשוי מחומר שמונע את ההדבקה. ברם, מתקן לחיטוי ידיים העשוי מפלסטיק ABS מספק בדיוק את המענה שהבקבוק מספק מהבחינה הזו: הוא אנטי בקטריאלי ועל כן מונע מרבצי הדבקות.

התקנה ללא חשמל, עם בטריות בלבד

הבטריות, 4 במספר, הן סוללות אלקליין המספיקות ל- 30,000 התזות. הן לא כלולות במארז המכשיר ויש לרכוש אותן בנפרד. אי השימוש בחשמל והחלפת הסוללות כל 30,000 התזות הופכים את מקור האנרגיה לחסכני במיוחד, כזה שמאפשר שימוש ארוך טווח ללא דריכות אחר החלפת מקור האנרגיה.

מיכל המכשיר מספק מענה ל- 1,000 התזות

המיכל של מתקן לחיטוי ידיים נותן מענה ל- 1,000 התזות. הנפח, 1,000 סמ"ק, מאפשר שחימוש ארוך טווח ללא צורך בחיפוש אחר בקבוקי ג'ל חיטוי חדשים לעתים תכופות. בכך, כינון שגרת העבודה והפעילות בתוך המבנה ניתנים ליישום ללא דאגה עודפת לתשתית זו, שצפויה לשרת אתכם בתוך המכשיר לתקופה ארוכה.

החיטוי שמיושם – כפול: גם ג'ל וגם נורת UV

חיטוי הידיים עם מתקן לחיטוי ידיים הנו כפול. לא רק שתבואו במגע אוטומטי עם ג'ל החיטוי, יסופק גם אור UV אולטרה סגולי אנטי בקטריאלי. בכך, כפות הידיים לא רק נותרות נקיות אלא 100% מחוטות מפני כשלים חיידקיים ונגיפיים ונשארות סטריליות לכל משך שעות העבודה או הפעילות.

Yaaza Smart – תשתית חיטוי ידיים לכל מבנה

בחברת יאזה סמארט מספקים מענה מלא לחיטוי הידיים באמצעות מתקן ייעודי. מתקן לחיטוי ידיים של יאזה סמארט מספק את כל המענה לחיטוי הידיים שלכם, החל מג'ל החיטוי הבסיסי ועד סינון אולטרה סגולי אנטי בקטריאלי. המכשיר בטיחותי למגע, מבוסס על פלסטיק ABS אנטי בקטריאלי ועל כן לא נוצרים סביבו מרבצי חיידקים ונגיפים.
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×