עמוד הבית / בלוג / מייבשי ידיים למוסדות בחדרי שירותים מרובי משתמשים

מייבשי ידיים למוסדות בחדרי שירותים מרובי משתמשים

אם יש לכם תא שירותים או חדר עם מספר תאי שירותים לתחזק, לעמדת השטיפה חשיבות מכרעת. יתרה מכך, לכלי שישמש לייבוש הידיים חשיבות מן המעלה הראשונה. ההבדל בין כלי איכותי לכלי לא איכותי מתבטא ברמת החשיפה לבקטריות, בשמירה על רף ניקיון גבוה, במיידיות בה היד מתייבשת ובעיקר ברמת התחכום שבפעולת המכשיר. מה ניתן להסיק מכך על מתקן ייבוש אלקטרוני חדש שאתם מתעתדים לרכוש לשירותים שתחת אחריותכם?

סינון אנטי בקטריאלי ושמירה על ניקיון האוויר המייבש

אלה התכונות החשובות ביותר כאשר בודקים דגמי מייבשי ידיים למוסדות ציבור. מכשיר ללא סינון למעשה חושף אתכם לבקטריות שנובעות מהאוויר. מכשיר שיש בו סנן אנטי בקטריאלי ונורת UV, לעומת זאת, חוסך לכם מגע בקטריאלי ושומר על סטנדרט ניקיון אוויר ברמה גבוהה ביותר. לזה בדיוק תזדקקו כאשר תתנהלו עם מייבש ידיים למוסדות.

הפעלה שקטה ונוחה ללא רעשים

אחת התכונות השנויות ביותר במחלוקת בקרב מייבשי ידיים למוסדות היא ההפעלה הרעשנית של המנוע. במכשירים מהדור החדש תוכלו ליהנות מהפעלה שקטה. במסגרתה, המנוע לא ישמיע רעש על אף שישגר את האוויר לידיים שלכם במהירות גבוהה. לזה קוראים נפלאות הטכנולוגיה. מה שנכון לכלי תחבורה חשמליים, מטהרי מים אלקטרוניים ורכיבים במכונת הכביסה – צריך להיות נכון גם עבור מייבשי ידיים למוסדות מן המעלה הראשונה.

ייבוש מהיר של פרק כף היד

המכשירים נעים במהירות שנעה בין 190 ל- 340 מטר לשנייה. מהירות זו מאפשרת ייבוש מהיר של הידיים בתוך 7-12 שניות, תלוי בדגם שבחרתם. דגם מהיר ייבש מהר את היד ודגם איטי יעשה זאת בשלבים. ככל שהייבוש יותר מהיר, המכשיר כנראה זולל יותר אנרגיה, וזהו גם שיקול שיש לקחתו בחשבון כאשר מתכננים רכישה של תשתית זו.

בטיחותי לשימוש ונבדק על ידי מיטב המכונים

מייבשו ידיים למוסדות נבדקו על ידי מכון התקנים הישראלי ועוגנו עוד לפני כן בתקינה מערבים מחמירה על מנת שלא להסב נזק למשתמשים, לא נזק בקטריאלי ולא נזק בטיחותי פיזי. אם אתם מחפשים אי של יציבות בתחום ייבוש הידיים מייבשי ידיים למוסדות בדגמים שאנו מציעים יספקו את הנדרש ויהפכו את חוויית ניגוב הידיים לבטיחותית ללא רבב. מכשיר שהוא גם בטוח, גם יעיל וגם מבצע את הייבוש בקלות חשוב לבחור בהתאם למידות המקום הפנוי בקיר ולהזמין התקנה מקצועית להשלמת ההטמעה. בדרך זו – רבים וטובים יזכו להשתמש במייבש איכותי ומבוקש.

שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×