עמוד הבית / בלוג / הטוב ביותר לשירותים: מייבשי ידיים מחיר ונתונים נוספים שיסייעו לכם לבחור

הטוב ביותר לשירותים: מייבשי ידיים מחיר ונתונים נוספים שיסייעו לכם לבחור

מה מבדיל באמת מייבש ידיים חשמלי מהאלטרנטיבות המכניות המבוססות על נייר? בגדול, שם במשחק הוא אנטי בקטריאליות. אם נשים בצד את הטענות בדבר השקעה לוגיסטית בזבזנית של נייר, רק מייבשי ידיים אלקטרוניים ניחנים בחסינות מוחלטת מהידבקות. הם מצוידים הן בסנן אנטי בקטריאלי והן בנורת UV ששומרת על ניקיון האוויר המייבש. לכן, לא מדובר רק על מעבר לתשתית מכנית לתשתית חשמל, אלא גם בשדרוג השירותים ככאלה שחסינים מזיהומים בסבירות גבוהה במיוחד.

קביעת המחיר של מייבשי ידיים

עבור מייבשי ידיים מחיר נקבע על פי נתונים נוספים לנתון הפתיחה: ייבוש אנטי בקטריאלי. הנתונים הללו אינם חובה שיהיו בכל מכשיר, אבל מכשיר שניחן בהם יספק המון יתרונות לידיים שלכם ומקל משמעותית את ריטואל הרחצה אחרי ביקור בשירותים.

מהירות אוויר גבוהה

ככל שמהירות האוויר יותר קרובה ל- 340 מ'/ שנייה, משמעות העניין היא שעוצמת הייבוש גבוהה ומידית. מכשיר שהמהירות שלו היא 220 מ'/לשנייה לעומתו יהיה איטי יותר. משמעותה של מהירות אוויר גבוהה היא היפטרות מהרטיבות בידיים בקצב מהיר באותה רמה.

זמן ייבוש מקוצר

כאשר מהירות האוויר של מייבשי ידיים גבוהה, פירוש הדבר כי זמנן הייבוש הכולל יהיה קצר ויעמוד על 7 שניות במקסימום, זאת, לעומת מכשיר שמפזר אוויר במהירות נמוכה יותר ויגרור זמן ייבוש של 10-12 שניות. כך או כך זמני הייבוש התקצרו לחלוטין גם במכשירים איטיים באופן יחסי. זכרו כי זמן ייבוש קרוב ל- 340 מ'/שנייה נחשב מהיר ועל כן מזכה את הידיים ביובש מוחלט כעבור 7 שניות בלבד.

קצב התבלות הסננים והנורות – נמוך ככל האפשר

קצב בלאי נמוך לנורת UV ולסנן האנטי בקטריאלי יאפשרו לכם להתנהל עם המכשיר למשך זמן רב ולבטוח ברכיבים הללו שלא יהיו זקוקים להחלפה בזמן הקרוב. עם קצב התבלות נמוך של החלקים שמבצעים את הסינון והסטריליזציה, המכשיר יישאר בחזקתכם למשך זמן רב ללא ביצוע הבודות תחזוקה בטווח הקרוב. אם קיבלתם הצעה עבור מייבשי ידיים מחיר אינו ערובה לכלום מבלי שווידאתם כי מהירות האוויר וזמן הייבוש ראויים וכי קצב הבלאי אינו צפוי לתת אותותיו בקרוב.

בחירה ארגונומית – יתרון

לאחר שווידאתם כל מה שנדרש אודות מייבשי ידיים מחיר ותכונות טכנולוגיות, זה הזמן לעסוק בארגונומיה. רכשו מכשיר שקל להושיט אליו ידיים ולתפעל, עם זיהוי כפות ידיים לפי אינפרה-רד. מכשיר שניתן לתלות על הקיר מספק לכם יתרון משמעותי ומביא את הארגונומיה לפתחכם.

שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×