עמוד הבית / בלוג / הכירו את פתרון ההגנה מפני קורונה במבנים: מערכת חיטוי לידיות של דלתות

הכירו את פתרון ההגנה מפני קורונה במבנים: מערכת חיטוי לידיות של דלתות

באמצעות מערכת חיטוי לידיות של דלתות גם אתם תוכלו לפתוח אותן מבלי להיעזר במרפקים או בכפפות: פתיחה ישירה עם אצבעות כף היד, על אף וירוס הקורונה. כיצד זה מתרחש? מערכת החיטוי היא מיכל המערפל באמצעות חומר חיטוי את הידית. הוא מותקן מעליה וכאשר מישהו נוגע בה כדי לפתוח ולסגור את הדלת וגם משלים את הפעולה, כשהדלת שוב מיותמת, החומר מתערפל על הידית ומחטא אותה. מעתה כל אדם שני, שלישי וכד' שיגעו באותה דלת למעשה יבואו במגע עם ידית מחוטאת נגד קורונה, זיהומים ווירוסים אחרים. הפעולה תחזור על עצמה בכל עת שתשתמשו בידית של הדלת. החומר יתערפל עליה כדי ליצור שכבת ניקיון קבועה ללא התיישנות.

יתרונות מערכת החיטוי על הידיות

  • מערפלת את הידית לאחר כל שימוש בה.
  • הפעולה מכנית, נעשית ללא חשמל, כתוצאה מהזזת הידית בלבד.
  • הערפול איכותי, יעיל וחכם. הוא נעשה ללא שימוש במכלי לחץ.
  • 4,000 מחזורי חיטוי במחסנית אחת.
  • ייבוש מהיר.
  • חומר החיטוי מתקבל ללא אלכוהול.

התקנה קלה ופשוטה

יתרון נוסף של המערכת הוא שקל מאד להתקין אותה והערפול יעיל ממש על רוב סוגי הידיות. כמוה גם התחזוקה השוטפת שלא מתבססת על חשמל או סוללות. כאשר אתם רואים שהמערכת לא מחטאת יותר, סימן שנגמרה מחסנית החיטוי. החלפתה היא פעולת התחזוקה היחידה במערכת, שאפילו לא מכילה פילטר או נורת חיטוי בדומה למכשירי חיטוי מים, למשל.

יאזה סמארט – התקדמו למערכת חיטוי ידית דלת איכותית

בחברת יאזה סמארט תוכלו ליהנות מידית דלת נקייה בכל עת בזכות מערכת חיטוי לידיות של דלתות. המערכת משווקת עם עזרי החיבור אשר מאפשרים את הטמעתה בדלת באופן יציב ולאורך זמן. לקוחותיה של יאזה סמארט נהנים ממשרדים, בתי אב ומבנים פנימיים נקיים מקורונה, וללא אווירה של זיהום ותחלואה. ההיגיינה משתפרת לאין ערוך כאשר מערכת חיטוי לידיות של דלתות מלווה את המשתמשים ומספקת להם את כל מה שהם צריכים בשביל להישמר מהמחלה וליהנות מסביבה נקייה ובטוחה. פנו ליאזה סמארט והסדירו מערכת חיטוי לידיות של דלתות כדי להבטיח שכל כניסה או יציאה מהחדר תהיה בטוחה עבורכם ועבור השותפים למבנה.
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×