עמוד הבית / בלוג / הסדירו במבנה מתקן אוטומטי לחיטוי ידיים ותיהנו מתשתית היגיינית מושלמת

הסדירו במבנה מתקן אוטומטי לחיטוי ידיים ותיהנו מתשתית היגיינית מושלמת

מתקן אוטומטי לחיטוי ידיים מאפשר לכם ליהנות משגרה מלאה של חיטוי איכותי, נגיש וקל תוך הימנעות ממשאבי חשמל וחומרים בזבזניים והנגשת תוצאת חיטוי איכותית ביותר. פעולת החיטוי עצמה בטיחותית ונעשית ללא מרבצי חיידקים או נגיפים על הפאנלים של התשתיות. כיצד זה מתרחש, ומה עליכם לעשות כדי להסדיר אמצעי חיטוי זה?

מתקן אוטומטי ללא חשמל: מבוסס על סוללות

מדובר על 4 סוללות אלקליין פשוטות שאינן מסופקות במכשיר. הן משמשות כמקור האנרגיה שלו עד 30,000 התזות, מה שהופך את ההחלפה שלהן לאירוע בעל תדירות נמוכה מאד. כפועל יוצא, בשל העובדה שאין חיבור חשמלי במכשיר, ההתקנה שלו פשוטה מאד ומתבססת על הטמעה של 2 ברגים בקיר בסך הכל, באמצעות קידוח. ניתן לעשות זאת בעצמכם או להזמין התקנה בעלות מופחתת בהשוואה להתקנת מכשירי חשמל בדרך כלל.

מיכל הג'יל מספק מענה ל- 1,000 התזות

המיכל של מתקן אוטומטי לחיטוי ידיים מספק מענה של 1,000 התזות, מה שמאפשר לכם ליהנות משימוש ארוך טווח ללא חיפוש אחר בקבוקי אלכוג'ל חדשים לעתים תכופות. מתקן אוטומטי לחיטוי ידיים מסוג זה מאפשר כינון שגרת עבודה ופעילות מלאה, ללא צורך בעיסוק בחיפושים אינטנסיביים אחרי חומרי חיטוי. המכשיר פשוט מספק אותם באופן ארוך טווח.

החיטוי שמתבצע – נעשה באיכות חסרת פשרות על בסיס כפול

החיטוי נעשה על ידי הנחת כפות הידיים מתחת למכשיר. מתקן אוטומטי לחיטוי ידיים מתיז את הג'ל עליהן ובנוסף מפעיל נורת UV לסינון אנטי בקטריאלי מתקדם. כפות הידיים שלכם ושל יתר המשתמשים לא רק נקיות אלא גם 100% מחוטות וחפות מסכנות של הדבקה.

ללא פאנלים בעלי סיכון למרבצי הדבקה

הפאנלים החיצוניים של מתקן אוטומטי לחיטוי ידיים מבוססים על פלסטיק ABS אנטי בקטריאלי. ניתן להשתמש במכשיר באופן ארוך טווח ללא תחזוקה שוטפת ללא חשש ממרבצים. ניתן לגעת במכשיר בפאנלים החיצוניים ללא חשש ממגע עם מרבצי חיידקים ונגיפים. זהו ללא ספק אחד המכשירים הבטיחותיים ביותר לשימוש מבחינת חסינות מהדבקות. למידע ופרטים נוספים פנו לחברת Yaza Smart שתספק את המכשיר לכתובתכם על פי הזמנה. ניתן לקבל ייעוץ נוסף לפני הקנייה!
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×