עמוד הבית / בלוג / הצעת מחיר למייבשי ידיים בשירותים של חברות ומשרדים

הצעת מחיר למייבשי ידיים בשירותים של חברות ומשרדים

כאשר אתם עומדים לרכוש מייבשי ידיים לחדר השירותים המשרדי, חשוב לבדוק את הצעת המחיר באופן מוקפד, להבין את המפרט הטכני של המכשיר ולהסיק האם העלות המתבקשת מצדיקה זאת. על מנת להיכנס עמוק יותר לקרביים, נחלק כל מייבש ידיים עליו תקבלו הצעת מחיר למספר פרמטרים: מהירות הרוח, מספר הדקות עד להתייבשות מלאה, עוצמת הרעש בעת הפעלת המכשיר והאופן בו הוא מגן על הידיים מפני זיהום במהלך הייבוש.

מהירות הרוח

מהירות הרוח של מכשיר ייבוש ידיים נמדדת בדרך כלל ביחידות של מטר לשנייה. 340 מ/ש' נחשבת מהירות גבוהה מאד ומייצגת את המתקדמים שבמכשירים, בעוד 220 מ'/ש' נחשבת למהירות פחות גבוהה, והעלות בהתאם. כמובן שמהירות גבוהה מבטאת זמן ייבוש מהיר יותר מזו הנמוכה.

זמן הייבוש

זמן הייבוש עומד ביחס ישר עם מהירות הרוח. כאשר מקבלים הצעת מחיר למייבשי ידיים יש לבדוק נתון זה, לצד נתון המהירות ולהשוות. בדרך כלל, מכשירים של 340 מ'/ש' ייבשו לכם את הידיים בתוך 7 שניות, בעוד מכשירים עם מהירויות נמוכות מכך ינועו סביב ה- 10-12 שניות עד לייבוש מלא.

עוצמת הרעש במכשיר

מכשיר שקט מספק יתרון שכן ניתן להשתמש בו בהנאה ובחדווה והוא גם חוסך חשמל בשל ההנעה השקטה. המחיר של מכשיר כזה נחשב יקר אבל משתלם מאד למי שרוכש, משום שמדובר בשדרוג ממשי באיכות ההפעלה, גם ביחס למכשירים מדור קודם שכבר יש לכם בשירותים. במכשירים מוזלים עוצמת הרעש גבוהה ומורגשת יותר. כאשר מקבלים הצעת מחיר למייבשי ידיים ומגלים כי הם עושים רעש חזק, ניתן בהחלט לדרוש הנחה ברבים מהמקרים.

אופן ההגנה על הידיים מפני זיהום

כמו בכל מכשיר אחר שעניינו הוא סטריליזציה (למשל מכשיר בריטה אלקטרוני לסינון מים כדי להפכם למי שתייה) חשוב שתהיה מערכת פנימית שעוסקת בה. במקרה של מייבשי ידיים, מדובר על סנן אנטי בקטריאלי ולצידו נורת UV ששומרת על רף ניקיון מקסימלי והרחקת בקטריות וחיידקים. זהו התקן בכל מכשיר לשירותים ולכן בעת בדיקת הצעת מחיר למייבשי ידיים חובה לבדוק שגם אצלכם זו הדרך בה הם צפויים לייבש.

משדרגים את עמדת השטיפה בשירותים

אם עד כה היה לכם מתקן נייר ניגוב מתגלגל, זו העת להחליפו במכשיר ייבוש סטרילי, אנטי בקטריאלי וארגונומי אשר יספק את כל מה שאתם צריכים בשביל ייבוש מוחלט ובטוח, מבלי להיחשף לזיהום מכל סוג שהוא ותוך מקסימום נוחות והנאה צרופה.

שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×