עמוד הבית / בלוג / חיטוי ידיות במערכת אוטומטית – מגע בטיחותי בידית בכל זמן נתון, ללא חשיפה לווירוס

חיטוי ידיות במערכת אוטומטית – מגע בטיחותי בידית בכל זמן נתון, ללא חשיפה לווירוס

ידיות דלתות שחוששים לגעת בהן כדי לא להיחשף לקורונה הן כאלה שרובנו נתקלים בהן במהלך השנה ועושים הכל כדי לא לגעת או להשתמש בכפפות. ניתן להחזיר את הידיות הללו לכשירות מלאה מבלי להידבק. כיצד זה קורה? באמצעות חיטוי ידיות במערכת אוטומטית. מדובר במערכת קטנה המיועדת לרכיב הפרזול המיניאטורי, אבל שלא כמו גודלה, יעילותה רבת עוצמה. היא מספקת לכם אפשרות לפתוח ולסגור את הדלת 4,000 פעם וליהנות מחומר חיטוי איכותי, כל זאת מבלי שהמערכת פועלת על חשמל וסוללות.

הפעלה מכנית פשוטה מספקת לכם את מלוא ההגנה מפני הווירוס

ההפעלה מבוצעת כאשר אדם מסוים פותח את הדלת או סוגר אותה. הזזת הדלת גורמת למחסנית חומר החיטוי להתנער וכתוצאה מכך לערפל את הידית באמצעות החומר. הידית קולטת את החומר, שמתייבש עליה במהירות הבזק ובכך הצרכן לא צריך לספוג מגע רטוב, אלא רגיל לחלוטין, אלא שהפעם הוא גם נהנה מידית מוגנת בחומר ההגנה הטוב ביותר נגד פנדמיות ווירוסים מדבקים.

גמר מחסנית החיטוי מצריך החלפה

כאשר מחסנית החיטוי של המערכת נגמרת יש להיערך עם אחת חדשה אשר ניתן להזמין מהספק. חיטוי ידיות במערכת אוטומטית ישוב להיות כפי שהיה ברגע שהמחסנית החדשה תותקן ויסופק חומר חיטוי בהיקף מלא כבעבר. המחסנית נגמרת אחרי תקופת שימוש ארוכה מאד של אלפי פתיחות וסגירות. לכן, הלוגיסטיקה של המערכת מאד קלה ליישום ולא מצריכה ניקוי, עבודות חשמל או כל סוג אחר של פרויקט מורכב.

יאזה סמארט – חיטוי ידיות במערכת אוטומטית

בחברת יאזה סמארט ניתן להסדיר מערכת לחיטוי ידיים המותקנת מעל ידיות של דלתות. חיטוי ידיים במערכת אוטומטית מאפשר להן להיות נקיות תמיד ולידית לשרת אתכם ללא חשש שתידבקו מהפנדמיה. חיטוי ידיות במערכת אוטומטית מבטיח כי עתידכם בטוח יחסית לגבי נוכחות הווירוס. זה לא תחליף לחיסון, אבל כך עוד אתם נוגעים בידית המוגנת, היא למעשה לאט תדביק אתכם ולא תסכן אתכם בשום צורה שהיא. מעוניינים במערכת חיטוי איכותית? פנו לחברת יאזה סמארט והבטיח פתרון חיטוי ידיות במערכת אוטומטית שישמור עליהן תמיד נקיות ומסוננות מחיידקים, זיהומים ווירוסים.
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×