עמוד הבית / בלוג / חיטוי ידיות של דלתות המאפשר ניקוי מוחלט אחרי כל סגירה או פתיחה

חיטוי ידיות של דלתות המאפשר ניקוי מוחלט אחרי כל סגירה או פתיחה

אחד החששות המובנים בעת שהייה במשרד מרובה חדרים, בבית, כאשר עוברים בין החדרים ובכל מבנה פנימי אחר הוא דלתות הפנים והכניסה. לדלתות ישנן ידיות והידיות הללו עשויות להיות מדגרות קורונה ווירוסים מדבקים אחרים, וכמובן פגיעה חיידקית. אבל, אפשר להתנהל עם הדלתות גם אחרת. במקום לאמץ את הרגלי הקורונה החדשים לפיהם פותחים עם המרפק או עם כפפות העוטפות את כפות הידיים, ניתן להשתמש בממשק חיטוי ידיות של דלתות. הממשק מספק למשתמש את כל היתרונות למימוש חיטוי יעיל, בטוח ומוצלח.

היתרונות של ממשק חיטוי ידיות של דלתות

ממשק חיטוי ידיות של דלתות אינו פועל על חשמל ואינו מבוסס על בטריות. הוא גם אינו מצריך כל מקור אנרגיה אחר, זולת התנועה המכנית. הוא מכיל מחסנית חיטוי המספקת חומר חיטוי ל- 4,000 פתיחות וסגירות דלת. כאשר מישהו פותח את הדלת, הוא מנער את המחסנית, וזו – מערפלת את הידית עם חומר חיטוי שיוצר שכבה דקה ולא מחלידה על גביה. החומר נספג בידית ומעתה היא מוגנת לחלוטין. אף על פי כן, הריטואל ימשיך אוטומטית בכל פתיחה או סגירה של הדלת עד שמגיעים לפעם ה- 4,000 אז נגמרת המחסנית ויש להחליף אותה. ההתקנה וההחלפה ניתנות לביצוע בקלות, ללא צורך בשירות התקנה חיצוני.

להשתמש בדלת כרגיל וליהנות מבטוחה שהיא נקייה ומוגנת

מחסנית החיטוי לא תשפיע על חיי היום יום שלכם בשום צורה. אתם גם לא תספיקו להרגיש את רטיבות החומר שהיא פולטת כי הוא נספג מאד מהר ועד שתחזרו לחדר הידית תהיה שוב יבשה, אבל גם נקייה וממוגנת. לכן, מבחינתכם, מרגע שהסתיימה ההתקנה מדובר בשימוש רגיל לחלוטין בדלת, ללא הרגשה שיש משהו שמכביד עליה. בכך, מתבטאת הגדולה של ממשק חיטוי ידיות של דלתות.

יאזה סמארט – חיטוי ידיות של דלתות באופן אוטומטי

חיטוי ידיות של דלתות באמצעות ממשק ייחודי משווק על ידי יאזה סמארט. הממשק אינו אלקטרוני ואינו מבוסס-בטריות, אלא פועל באמצעות מכניקה פשוטה של ערפול. כאשר פותחים או סוגרים דלת מסוימת המחסנית פולטת חומר חיטוי על הידית אשר מתייבש במהרה וגם מותיר אותה נקייה ומוגנת מפני חשיפה לווירוסים, חיידקים וכשלים תברואתיים אחרים.
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×