עמוד הבית / בלוג / מייבשי ידיים מוסדיים לשירותים בהם משתמש קהל רחב יריעה

מייבשי ידיים מוסדיים לשירותים בהם משתמש קהל רחב יריעה

חדר השירותים במוסד עליו אתם אמונים הוא אחד המקומות הרגישים ביותר מבחינה היגיינית, אך ניתן לצמצם רגישות זו עם בחירת תשתית ייבוש נכונה: מייבשי ידיים מוסדיים בטכנולוגיה עילית מתקדמת. בחירה בהם מאיינת כמעט לחלוטין כל חשש אחר, משום שעיקר ההידבקויות וספיגת הזיהומים הבקטריאליים מתרחש בעמדת הייבוש. בעלי הרשאות לתכנון שירותים במוסדות עושים טעויות שלצערנו מובילות לכך ובדיוק בשביל זה כינסנו לכם מאמר זה. כאן תוכלו לדעת בדיוק מה לעשות ומה לא לעשות על מנת ליצור לעצמכם עמדת ייבוש בטוחה ללא עוררין.

פילטר אנטי בקטריאלי – חובה בכל מכשיר

ללא קשר להצעת המחיר שקיבלתם, חשוב מאד לוודא כי למכשיר ישנו סנן אנטי בקטריאלי. מייבשי ידיים מוסדיים עם פילטר זה מצריכים את החלפתו. זה מתרחש בין כל 4 ל- 12 חודשים ומבטיח כי המכשיר בכשירות מלאה בהגנה עליכם מפני בקטריות. כשהסנן חדש, במאה אחוז תפקוד, גם אם המשתמש שלפניכם היה חולה או עם ידיים מזוהמות, שום דבר מזה לא יעבור לידיים שלכם. מייבשי ידיים מוסדיים בוחרים בכדי להשיג מקסימום בטחון מבחינה זו לכל משתמש.

נורת UV לשמירת ניקיון האוויר המייבש

החום אינו מייצר את הניקיון הנדרש לאוויר לבדו. חום הוא כלי לביטול גורמי סיכון במאכלים ובמשקאות אך לא כשמדובר על גז שייעודו הוא ייבוש הידיים שלכם. הכלי שאחראי לניקיון הממורק של האוויר הוא נורת UV. היא שומרת על רמת ניקיון גבוהה במיוחד המאפשרת לכם להתייחס לאוויר החם שמייבש אתכם כאל אוויר צח של בריזה נעימה באביב. על כן, חישוב כי בכל הדגמים של מייבשי ידיים מוסדיים לשירותים תהיה נורת UV שתפעל במקביל לסנן. מועד החלפתה, כל 12 חודשים בדרך כלל.

הפעלה שקטה – יתרון

אף אחד לא אוהב לשמוע מייבשי ידיים מוסדיים קודחים לו בראש. לכן, רצוי להצטייד במכשיר שיש לו הפעלה שקטה על מנת להביא אתכם לרגיעה מוחלטת בעת ההפעלה, וללא היחשפות לדציבלים גבוהים מהמנוע.

זיהוי כפות ידיים באינפרה אדום

ואולם גם הפעלת מייבשי ידיים מוסדיים על ידי משתמש אנונימי שלוחץ על כפתור אינה בדיוק פרקטית. זה מעניק 100% עצמאות בתנועה למשתמשים שאינכם מכירים והיא עלולה לחבל במכשיר. במקום זאת, רכשו דגם עם זיהוי כפות ידיים באינפרה אדום, שיפעל בכל פעם שהוא מזהה את הידיים שלכם ושל האורחים או העובדים שלכם מתקרבות אליו. זיהוי אינפרה-רד של כפות ידיים הנו התכונה הנחוצה ביותר לשם הפעלה קלה, פשוטה ומענגת במיוחד.

שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×