עמוד הבית / בלוג / מייבשי ידיים סילוניים

מייבשי ידיים סילוניים

מייבשי ידיים סילוניים

מייבשי ידיים סילוניים מספקים מענה יעיל ומהיר לצורך בייבוש ידיים וכל זאת ללא צורך במגע ותוך כדי חיסכון בעלויות חשמל. מייבשי ידיים סילוניים פועלים על עיקרון פשוט אך יעיל להפליא של פליטת אוויר חם המביא לייבוש מהיר ואיכותי של הידיים וזאת ללא שימש בנייר מה שתורם לסביבה ירוקה. מייבשי ידיים סילוניים מוכרים לכולנו משירותים ציבוריים במגוון מקומות כגון קניונים, בתי חולים, מסעדות, משרדים ציבוריים ועוד. השימוש במייבש ידיים סילוני הולך וצובר תאוצה וכיום מדובר במכשיר פופולרי ונפוץ ביותר אשר מחליף כמעט לחלוטין את ניירות הידיים.

מענה יעיל וחסכוני לבתי עסק וארגונים

מייבשי ידיים סילוניים הינם בעלי צריכת חשמל נמוכה למדי ותוצאות הייבוש הינם טובות ומתקבלות בתוך 7 שניות בלבד. מכשיר זה נחשב לחסכוני במיוחד וחוסך לנו את הצורך במגע עם הידיים ועבור רבים מאתנו מדובר בשיפור משמעותי. הפתרון של מייבש ידיים סילוני הגיע כמעט לכל מקום בסביבת חיינו, בין אם בחברות וארגונים, בנקים, רשתות מלונאות, מרכזי קניות, בתי חולים, אולמות אירועים והרשימה עוד ארוכה. מדובר במהפכה של ממש המביאה בשורה של נוחות שימוש ופעולה יעילה במיוחד. הפעלת מייבש ידיים סילוני הינה פעולה פשוטה אשר דורשת הכנסת הידיים בין שני צדדי המכשיר ומיד המכשיר מופעל וזאת באמצעות זיהוי של חיישן מיוחד אשר נותן פקודה לפליטה של אוויר חם. זרם האוויר החם והסילוני יוצא במהירות גבוהה של כ-300 קמ"ש ותהליך הייבוש הינו מיידי.

איכות ונוחות השימוש ללא מגע

מייבשי ידיים סילוניים נחשבים כאנטי בקטריאליים וזאת משום שאין צורך המגע עם המכשיר כלל. את המכשיר ניתן לבחור במגוון עיצובים מודרניים והוא מהווה תוספת חשובה לכל בית עסק מבחינת חיסכון בעלויות רכישת ניירות לניגוב ומבחינת השמירה על איכות הסביבה. העובדה כי המכשיר חוסך את פינוי הניירות לאתרי הפסולת מהווה תרומה חשובה לסביבה ירוקה ולשמירה על יערות ארצנו. יתרונותיהם של מייבשי ידיים סילוניים הינם רבים וברורים, עלויות נמוכות, יעילות ונוחות השימוש, חיסכון של זמן יקר ופעולה אסתטית ללא מגע.
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×