עמוד הבית / בלוג / מייבש ידיים עילי להפעלה קלה ונוחה

מייבש ידיים עילי להפעלה קלה ונוחה

עם מייבש ידיים עילי גם אתם יכולים ליהנות מייבוש מדוגם ונוח במתחם השירותים שבאחריותכם. כל מאפייניו, החל מהמבנה הבסיסי ועד לטכנולוגיה הפנימית, מספקים לצרכן את כל מה שהוא זקוק לו על מנת להבטיח שגרת ייבוש בטוחה, יעילה וחלקה במתחם השירותים הציבורי.

גוף חיצוני מנירוסטה 304

חומר זה אינו רק אלחלד אלא גם תורם לעמידות המכשיר. הוא חזק, יציב ואינו רגיש למגע ידיים ישיר. המכשיר משתלב יפה בכל מתחם שירותים בשל העיצוב הייחודי של החומר, וגם משום שהוא מאד דק ומגיע לעומק של 9 מ"מ בלבד! עובדה זו מאפשרת לו להשתלב גם בחדרי שירותים מאד קטנים מבלי לבלוט.

זיהוי כף יד באמצעות אינפרה אדום

עם אינפרה אדום, מייבש ידיים עילי מזהה נוכחות של כף יד מתחתיו גם אם היא מונחת מרחוק. יש להציב אותה בקו אנכי ישיר מתחת למכשיר, וגם אם הוא מרוחק זה מספיק בשביל לזהות ואף לגרום לייבוש מהיר. בפרק הבא נרחיב על מהירויות המכשיר ועל היותו יעיל מאד בהשוואה לשוק.

ייבוש ב- 12 שניות בלבד במהירות שיא

במהירות של 200 מילישניות המהירה, שלא נראית כמעט במכשירי ייבוש ממוצעים של 150 m/s, היד מתייבשת תוך 12 שניות בלבד. עובדה זו מצביעה על מייבש ידיים עילי עם גוף חימום איכותי ומנוע מהיר, אך הסירו דאגה מלבכם: זה לא יעלה מאד את צריכת החשמל. גוף החימום צורך 450 וואט והמנוע 550 וואט בלבד.

מופעל תחת עומסים כבדים

מייבש ידיים עילי ערוך לעבוד בעומסים. הוא קולט אליו עשרות אם לא מאות זוגות ידיים ביום ומספק תפוקה טובה באין מפריע וללא צורך לתחזק אותו ולשלוח אותו למעבדות תיקונים. המכשיר פשוט מותקן בגישת "שגר ושכח" ללא כל צורך בהתערבות חיצונית בהמשך הפעלתו בטווח הקרוב.

שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×