עמוד הבית / בלוג / מייבש ידיים קומפקטי מספק ליזם את כל מה שהוא צריך בשביל לחסוך באנרגיה

מייבש ידיים קומפקטי מספק ליזם את כל מה שהוא צריך בשביל לחסוך באנרגיה

אם אתם צריכים מכשיר שיעשה סדר במתחם השירותים שבאחריותכם ויספק ייבוש ידיים איכותי, מהיר ויעיל אתם צריכים לצידכם מייבש ידיים קומפקטי. זהו מכשיר אשר מספק ליזם את כל מה שהוא צריך בשביל לחסוך בחשמל ולמשתמש הוא מספק את כל הנוחות. בדרך כלל התייעלות בחשמל גורעת מנשאבי נוחות ולהיפך, אך במכשיר זה ניתן לממש את 2 התמורות ולספק את כל הצדדים. כיצד זה קורה?

דירוג אנרגטי גבוה

הכל מתחיל והכל נגמר בדירוג האנרגטי הגבוה. מייבש ידיים קומפקטי בעל דירוג אנרגטי גבוה לא מצריך מראש משאבי חשמל רבים. 700 וואט על הפעלת המנוע ו- 500 על גוף החימום נחשבים ערכים נמוכים לכל דעה כשבוחנים מייבשי ידיים. חושבים שזה מגיע על חשבון ביצועים למשתמש? מיד תיווכחו אחרת!

ייבוש הידיים ב- 13 שניות

עם מייבש ידיים קומפקטי היד תהיה יבשה לחלוטין ובמהירות גבוהה של 150 m/s בלבד! מהירות כזו מאפשרת ליד להתייבש בשניות ספורות ואכן תוך 13 שניות האוויר המלטף ייצור ביד שלכם מציאות שונה לחלוטין ממש מו אחרי ניגוב, אלא שכאן הסביבה היא אנטי בקטריאלית ועל כן 100% בטוחה עבורכם!

עבודה בעומסים כבדים

מייבש ידיים קומפקטי אינו בנוי לשרת רק בודדים, אלא מוצב בעמדות שירותים בהם משתמשים עשרות בני אדם מדי יום. המכשיר אינו מתכלה ואינו מתבלה, בשל כך שהוא מגיע עם מנגנוני הגנה לשימוש המוני: הפסקת הייבוש כל 60 שניות ובנוסף, מפסק בטיחות נגד התחממות יתר. תשתיות אלו מאפשרות למכשיר כמו מייבש ידיים קומפקטי לעבוד בעומסים כבדים מבלי שיקרה לו הנזק ולו הקטן ביותר.

קל לשילוב בכל מקום בחדר

המכשיר פשוט קל לשילוב דקורטיבי בכל חדר שירותים ובכל מקום בו. הוא נהנה מעובי דק של 13.5 ס"מ בלבד, מה שמאפשר לו להיראות כמו תמונה ולא כמו מכשיר חשמלי בולט, ולכן ההצבה שלו מאד פרודוקטיבית ליזם. הוא יכול להניח את המכשיר בתא או במתחם השירותים וליהנות מעיצוב משתלב ולא בולט, מה שלא ישפיע על העיצוב הקיים של סביבת השירותים, ובפעמים רבות מאד גם ישפר אותו. המכשיר מתאים לשילוב במתחם שירותים גדול כקטן, בתא בודד או במתחם המאכלס כמה תאים.

שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×