עמוד הבית / בלוג / מכשיר לחיטוי ידיים להתקנה בעסק

מכשיר לחיטוי ידיים להתקנה בעסק

אם גם אתם הגעתם למסקנה שהצטיידות בבקבוקי אלכוג'ל ובדיקה שהם מלאים בכל פעם זו שגרה מתוחה ויקרה, אתם בוודאי צודקים. הידעתם כי ניתן לחסוך ברכישת הבקבוקים התקופתית וליהנות מג'ל זמין לכל אורך תקופת הפעלת העסק? הידעתם כי ניתן לשפר ולחדד את רמת החיטוי של הידיים שלכם בשיטה זו? הכירו את המכשיר האולטימטיבי לחיטוי ידיים! מכשיר חיטוי זה מבוסס על חומר אלכוג'ל וגם על נורת סינון UV ולכן המשתמש נהנה מחיטוי כפול של כפות ידיו!

כשהחיטוי נובע גם מחומר פיזי וגם מנורת סינון כפות הידיים שלכם מכוסות 100% מהנגיף

החיטוי הדו שכבתי מביא את ההיגיינה במשרד ובעסק שלכם לרמה אחרת מימי בקבוקי האלכוג'ל. מעתה, כפות ידיכם וגם של המתארחים אצלכם יישראו נקיות פיקס, מחוטות מהנגיף ולא מדבקות. הבריאות שלכם מתחילה בהתקנת המכשיר שמספק מענה כפול של חיטוי, התזת חומר חיטוי וגם סינון אנטי בקטריאלי מוחלט של נורת UV.

התקנה ללא חיבור לחשמל

ההתקנה מכנית בלבד. כל מה שאתם זקוקים לו הוא 2 ברגים לקידוח בקיר. המכשיר מוזן באמצעות 4 סוללות אלקליין המספיקות ל- 30,000 התזות. הסוללות אינן מגיעות עם מארז המכשיר ועליכם לרכוש אותן בנפרד. המשמעות: ניתן לחבר את המכשיר בעצמכם לקיר או להזמין התקנה בעלות לא יקרה שאינה כרוכה בהשחלת כבל חשמל בתעלה או בנעיצת קליפסים לעיגונו.

המיכל מספק מענה ל- 1,000 התזות

גודל המיכל הוא 1,000 סמ"ק, מה שאומר שניתן להשתמש במכשיר עד 1,000 פעמים לפני שמחליפים אלכוג'ל. בהשוואה לימי ההתנהלות עם הבקבוקים, מדובר בחיסכון משמעותי בהתרוצצות ובכינון שגרה ללא דריכות שמא המיכל של המכשיר ייגמר מהר.

הפאנל החיצוני של מכשיר אינו מדביק: ניתן לגעת בו חופשי ללא חשש ממחלה או וירוס

אחת הבעיות בהכנסת מכשיר חדש למשרד היא החשש שהפלסטיקים שלו מדביקים ולכן נוצר עוד מכשול תברואתי. לא כך קורה במכשיר חיטוי הידיים של Yaza Smart. פלסטיק המכשיר הנו מסוג ABS. המשמעות: החומר אנטי בקטריאלי. ניתן לגעת בו חופשי ולא לצפות לספיגת זיהום חיידקי או נגיפי מעצם תכונותיו של החומר. הוא חסין מכל אלה וניתן לבוא עמו במגע ישיר ואפילו מגע עוצמתי ללא חשש מהדבקה.
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×