עמוד הבית / בלוג / מערכת חיטוי ידית דלת אוטומטית להגנה מחשיפה לקורונה

מערכת חיטוי ידית דלת אוטומטית להגנה מחשיפה לקורונה

הכירו את הפתרון להגנה מחשיפה לזיהומים, מחלות ווירוסים, כולל וירוס הקורונה Sars2 Covid19 הנוכחי. כידוע, רופאים, פרויקטורים ומומחים אפידמיולוגיים שונים הזהירו את הציבור לבל ילחץ על כפתורי המעלית או יאחז בידית הדלת ישירות, אלא ייעזר בכפפות או במרפקים. אמנם במעלית האזהרה עדיין תקפה, אבל בכל הקשור לידיות של דלתות אפשר לחזור לשגרה אם תתקינו מערכת חיטוי אוטומטית.

על מערכת החיטוי האוטומטית

מערכת חיטוי ידית דלת אוטומטית אינה חשמלית. מערכת חיטוי ידית דלת אוטומטית אינה מבוססת-בטריות. במערכת לא עובר מעגל חשמלי והיא מבוססת על תנועה ומכניקה בלבד. ברגע שאדם מסוים פותח את הדלת ובכך מנער את המערכת היא פולטת חומר חיטוי בערפול על הידית. בכך, הידית "נצבעת" בחומר החיטוי, מתייבשת במהרה והשפעת החומר כאן כדי להישאר. הוא פשוט מחטא אותה לחלוטין גם חיטוי בקטריאלי וגם חיטוי חיידקי ובכך מאפשר לדעת בה חופשי ללא שימוש באמצעי הזהירות כמו כפפות ומרפקים, עליהם המליצו באמצעי התקשורת.

על החומר המתכלה של המערכת

החומר המתכלה של המערכת קיים. הוא אינו חשמל וגם לא סוללות, כפי שהובטח אבל הוא כן מבוסס על חומר החיטוי עצמו. החומר נמצא בתוך מחסנית חיטוי המספקת מענה ל- 4,000 אירועי חיטוי. ניתן לפתוח ולסגור דלת מסוימת 4,000 פעמים עד שהמערכת תפסיק לפלוט חומר חיטוי. כאשר זה קורה, אתם תבחינו בכך כי הידית פשוט תישאר יבשה. כאשר זה קורה, יש להחליף את מחסנית החיטוי וליהנות שוב מידית היגיינית ובטוחה לשימוש.

יאזה סמארט – פתרון חיטוי אולטימטיבי לווירוסים וזיהומים בפתיחת דלתות

עם מערכת חיטוי ידית דלת אוטומטית של יאזה סמארט הדלתות שלכם בטוחות בכל עת משום שהידיות לא מכילות וירוסים או חיידקים בשל חיטוי מוצלח במיוחד. שיעורי ההצלחה בחיטוי גבוהים וקרובים מאד לרמה מלאה של היעדרות חיידקים, וירוסים וגורמי מחלות אחרים. המערכת של יאזה סמארט הנה יעילה ומאפשרת את מלוא הניצולת כאשר היא נוכחת בדלת. המשתמשים בה יכולים לחזור על מהלכי הפתיחה והסגירה 4,000 פעמים וליהנות מחיטוי לאורך זמן, בראש שקט. בואו להסדיר בחברת יאזה סמארט מערכת חיטוי ידית דלת אוטומטית!
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×