עמוד הבית / בלוג / מתקן אוטומטי לחיטוי ידיים למענה היגייני מלא לעסקים ומוסדות

מתקן אוטומטי לחיטוי ידיים למענה היגייני מלא לעסקים ומוסדות

אם גם אתם מעוניינים לקחת את תשתית החיטוי שלכם צעד אחד קדימה לפני כולם, דאגו להסדיר במשרד או במבנה מתקן אוטומטי לחיטוי ידיים. מהם יתרונות המתקן? האם הפאנלים החיצוניים שלו בטוחים ומונעים מרבצי הדבקות? כיצד מתבצע החיטוי? מהו היתרון שלו על חיטוי מבקבוק אלכוג'ל?

המתקן חף ממרבצי הדבקות בסביבתו

מתקן אוטומטי לחיטוי ידיים מבוסס על פלסטיק ABS אנטי בקטריאלי. לכן, החשש כי במהלך החיטוי יהיו מרבצי חיידקים ווירוסים שינבעו מהפאנלים החיצוניים אינו קיים. לא זו אף זו, גם אם נתקלתם בטעות במכשיר וכפות ידיכם נגעו בפאנלים, אין חשש מהדבקה כלל ועיקר. תכונה זו לא רק מונעת את המרבצים, היא מרחיקה אותם מסביבתו של המכשיר בשל תכונות ה- ABS האנטי בקטריאליות הייחודיות לו.

המתקן מבוסס על חיטוי כפול – אלכוג'ל ונורת UV

בכך, אתם נהנים משני אמצעי חיטוי, גם של האלכוג'ל וגם של הנורה. המכשיר, אם כן, מחלט בעוצמה מובהקת בהרבה מזו של בקבוק האלכוג'ל הפשוט, משום שלא מדובר רק בחיטוי אלא גם בסינון אנטי בקטריאלי של נורה אולטרה עם אור סגולי ייעודי לתחום ההיגיינה.

המתקן אינו מצריך חיבור לחשמל

מתקן אוטומטי לחיטוי ידיים אינו מחובר פיזית לחשמל ועל כן הפעלתו לא מתווספת לחשבון החשמל. הוא מבוסס על 4 סוללות אלקליין להחלפה בכל 30,000 התזות: זול, חסכני ומיועד לשימוש ארוך טווח, ללא ספק. כפועל יוצא, ההתקנה מאד קלה ופשוטה כי אין חיווטי חשמל, אלא רק קידוח לקיר באמצעות 2 ברגים. מדובר במכניקה פשוטה ותו לא.

המתקן מספק מענה ל- 1,000 התזות במיכל ייעודי

מיכל הג'ל של המתקן הנו בנפח 1,000 סמ"ק, מה שמאפשר שימוש רציף בג'ל של 1,000 התזות. בהשוואה לימים בהם התנהלתם עם בקבוק אלכוג'ל שנמדד במיליליטרים, כאן ההחלפה של אמצעי החיטוי תהיה קטנה בהרבה בתדירות שלה ותאפשר לכם להתרכז בפעילותכם השגרתית ללא דאגה עודפת לחיפוש אחר אמצעי חיטוי חדשים. החומר כאן כדי להישאר בשביל 1,000 התזות, מה שמאפשר שימוש ארוך טווח. המתקן הופך את שגרת החיטוי לנוחה ופשוטה בהרבה מן העבר! לפרטים, פנו לחברת יאזה סמארט Yaza Smart!
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×