עמוד הבית / בלוג / מתקן חיטוי ידיים בבית העסק – המענה הנכון והמדויק ביותר לידיים נקיות ובטוחות

מתקן חיטוי ידיים בבית העסק – המענה הנכון והמדויק ביותר לידיים נקיות ובטוחות

מתקן חיטוי ידיים אלקטרוני מספק את כל הנדרש לכינון תשתית היגיינית מלאה בבית העסק. לא עוד בקבוקי אלכוג'ל שמתרוקנים מהר, כשמתקן עם טנק של 1,000 סמ"ק עומד לרשותכם. המשמעות היא שניתן להשתמש במכשיר 1,000 פעמים ללא החלפה! וזה עוד לא הכל. למכשיר מגוון יתרונות בתחום צרכנות החשמל, רמת ההיגיינה ובטיחות השימוש!

חיסכון בחשמל – משתמשים בבטריות אלקליין ארוכות טווח

המכשיר אינו בזבזני ומאפשר שימוש בבטריות באופן ארוך טווח. הן אמנם לא מגיעות במארז, ויש צורך ב- 4 מהן אבל הן מספיקות ל- 30,000 הפעלות! לכן, הפעלתו של מתקן חיטוי ידיים אינה מתווספת לחשבון החשמל שלכם ומאפשרת שימוש באותן סוללות למשך תקופה ארוכה מאד. בהתחשב שמיכל הג'ל מספיק ל- 1,000 הפעלות, הסוללות נותנות מענה ל- 30 תקופות החלפה של חומר החיטוי!

התקנה קלה ופשוטה ללא אלקטרוניקה פנימית

המכשיר מגיע Built in עם כל הצ'יפים והאלקטרוניקה בפנים. כל מה שנשאר הוא רק לקדוח אותו לקיר באמצעות 2 ברגים. ניתן לעשות זאת בעצמכם או להזמין טכנאי שירות שיעשה זאת בעלות לא יקרה. מדובר בהתקנה מכנית בלבד ולכן זו אחת התשתיות הפשוטות ביותר להטמעה במבנה.

חיטוי כפול – ג'ל ונורת UV

החיטוי שמתבצע כשמניחים את כפות הידיים מתחת למתקן הנו כפול: התזה אוטומטית של הג'ל ובנוסף, נורת UV אנטי בקטריאלית. בכך, לא רק שהידיים נקיות, הן 100% מחוטות מפני נגיפים וחיידקים ומאפשרות את כל הנדרש לכינון שגרה נקייה והיגיינית.

חיטוי בטיחותי ללא מרבצי הדבקה על הפאנלים החיצוניים

מתקן חיטוי ידיים זה עשוי מפלסטיק ABS. המשמעות: ניתן לגעת בו חופשי ללא חשש ממרבצי חיידקים ונגיפים וללא נוכחותם בקרבת אזור החיטוי. שגרת החיטוי הופכת לבטוחה ביותר ומאפשרת לא רק את ניקיון וחיטוי ידיכם אלא גם סביבה בטוחה ללא מרבצי הדבקות.

יאזה סמארט – מתקן חיטוי ידיים ייעודי לעסקים

התקינו בכניסה לעסק שלכם את מתקן חיטוי הידיים של יאזה סמארט ותיהנו מכל היתרונות! חיטוי אנטי בקטריאלי מתקדם ובטיחותי, ללא חיבור לחשמל, עם שימוש בסוללות בלבד ועל בסיס מיכל מילוי גדול של 1,000 סמ"ק! לפרטים נוספים, פנו לחברת יאזה סמארט!
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×