עמוד הבית / בלוג / מתקן ייבוש חשמלי או מתקן נייר לשירותים? שואלים את המומחים לפני הרכישה

מתקן ייבוש חשמלי או מתקן נייר לשירותים? שואלים את המומחים לפני הרכישה

האם תמיד רכישת תשתית מכנית במקום מכשיר חשמלי תחסוך לנו בכסף? ומה לגבי חיסכון בתנאי התברואה? על השאלות הללו נשיב כאן. הן מתהוות כאשר מתלבטים מה לרכוש, מתקן נייר או מכשיר חשמלי לייבוש ידיים. אם אתם מעוניינים לפתור דילמה זו ולרכוש בדיוק את מה שמתאים לשירותים, במאמר שלפניכם נספק את המידע המלא והתוצאות המלאות עבור כל מי שרוכש את התשתיות המבוקשות.

יתרונותיו של מתקן נייר לשירותים

מתקן נייר לשירותים לא מצריך שקע חשמלי ולכן יכול להיות מותקן בכל מקום שתרצו. המתקן אינו גורע משאבי חשמל ומבוסס כולו על מכניקה. התקנתו לא מצריכה מקצוען ויכולה להתבצע על ידיכם באמצעות קידוח של 2 ברגים. כל אלה מקנים למחזיקי מתקן זה את תחושת העצמאות והניידות ומאפשרים הגעה לתשתית ייבוש בפרק זמן מהיר.

יתרונותיו של מתקן ייבוש חשמלי

מתקן ייבוש חשמלי סגור הרמטית בפני בקטריות וזאת משום שהוא מוגן אנטי-בקטריאלית על ידי 2 רכיבים, סנן ונורת UV שאחראים על סינון הבקטריות מהידיים. למתקן עוצמות שונות של ייבוש והוא מאפשר את התהוותו בפרק זמן מינימלי של 7 שניות. במכשירים מתקדמים פחחות הוא עשוי להגיע ל- 10-12 שניות.

אופן הפעלת כל אחד מהתשתיות

מתקן נייר לשירותים לא מצריך שום הפעלה פרט לסיבוב בשביל להוציא נייר או משיכת הנייר שתולה בחלקו התחתון. לעומתו, מתקן ייבוש לשירותים מצריך הפעלה עם מערכת זיהוי ידיים אינפרה אדומה ולאחר מכן יישום הייבוש. ניתן לנתק את המכשיר מהחשמל בכל עת שנדרשת לכם משימה תפעולית עמו, כמו החלפת סנן ונורה.

צריכת החשמל של מכשיר הייבוש

צריכת החשמל תלויה במהירות הפעלת המכשיר ובזמן הייבוש. ככל שהם מתקדמים יותר (והזמן קצר יוצר) כלך צריכת החשמל עולה. החדשות הטובות הן שמדובר על מרחקי אנרגיה מאד קטנים, בין מכשיר שמניע את האוויר במהירות נמוכה בתוך 10 שניות עד לייבוש לעומת מכשיר שמניע את האוויר במהירות גבוהה שמסוגלת לייבש ידיים ב- 7 שניות.

הסדרת מכשיר ייבוש

אם הגעתם למסקנה שיש לשדרג את מערכת הייבוש שלכם ולהתקין במקום מתקן נייר לשירותים מתקן ייבוש חשמלי\ מומלץ לפנות למומחים שלנו לשם ביצוע התאמה מושלמת מבחינה עיצובית, חזותית, ארגונומית ותפעולית על מנת להגיע לדגם שישרת אתכם על הצד הטוב ביותר ולהשתית בשירותים תנאי ייבוש מיטביים שיסייעו לכל מי שהשתמש בהם לצאת יבש.

שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×