עמוד הבית / בלוג / מתקן לחיטוי ידיים – הסדירו בעסק ובמבנה תשתית חיטוי אוטומטית

מתקן לחיטוי ידיים – הסדירו בעסק ובמבנה תשתית חיטוי אוטומטית

אם אתם מעוניינים להפוך את נושא החיטוי במבנה לנגיש, ולא לבסס אותו על בקבוקי אלכוג'ל שמתרוקנים מהר, מתקן לחיטוי ידיים מספק את המענה המלא. המתקן מבוסס על הפעלה אלקטרונית אך הוא עצמו אינו מחובר לחשמל אלא מזן באמצעות מתח סוללות של 4 בטריות אלקליין. הן אמנם לא כלולות במארז אך מספקות מענה ל- 30,000 התזות, מה שהופך את השימוש בהן לכלכלי ביותר. רוצים לדעת עוד?

מיכל מילוי הג'ל מספק מענה ל- 1,000 התזות

מעתה לא צריך להתרוצץ לחפש בקבוק אלכוג'ל של כמה עשרות מיליליטרים, כשמיכל של 1,000 סמ"ק נמצא לרשותכם. באמצעותו, ניתן להשתמש בחומר החיטוי ללא צורך בהחלפה מהירה: קל, נגיש ויציב. הצורך ברכישה מהירה של בקבוקים הופך לנחלת העבר כשבמבנה שלכם מותקן מכשיר עם קיבולת רבה של החומר שמספיקה לתקופה ארוכה.

סינון אנטי בקטריאלי מנורת UV איכותית

החיטוי של מתקן לחיטוי ידיים הנו כפול. לא רק שאתם נהנים מהתזה אוטומטית של ג'ל החיטוי, אתם מקבלים גם מגע ישיר של אור UV אולטרה סגולי המאפשר סינון אנטי בקטריאלי מלא. בכך, כפות הידיים שלכם לא רק נשארות נקיות אלא גם מחופות במאת האחוזים מפני וירוסים או חיידקים.

התקנה פשוטה באמצעות 2 ברגים בלבד

היות והמכשיר מבוסס אך ורק על סוללות, הוא לא מגיע עם כבל חשמל או תשתית חשמל פנימית אחרת להתקנה במבנה. הדבר היחיד שצריך להתקין הוא את תשתית החיבור, שמתבססת בסך הכל על 2 ברגים. את ההתקנה ניתן לעשות בעצמכם או להזמין מתקין בעלות מופחתת בהשוואה להתקנות מוצרים חשמליים מורכבים. הפשטות שבהתקנה היא אחד הגורמים לביקוש הגבוה למכשיר זה.

בטוח לשימוש ולמגע – ללא חשש מהדבקה

נגעתם בשוגג במכשיר מבלי להשתמש בו? אין חשש שתידבקו במחלה או בווירוס. המכשיר מבוסס על פלסטיק אנטי בקטריאלי מסוג ABS המקנה לכם שקט תעשייתי מפני הדבקות. ניתן לבוא עמו במגע חופשי ללא ספיגת הדבקות של חיידקים או וירוסים מכל סוג, מה שהופך את משימת החיטוי לא רק לעוצמתית אלא גם לבטיחותית, כזו שלא יוצרת סביבה מדבקת ומקורות של מרבצי חיידקים ונגיפים. לכן, כשבוחרים  מתקן לחיטוי ידיי, מכשיר זה מומלץ במיוחד!
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×