עמוד הבית / בלוג / סביבה מבושמת בניחוח אהוב

סביבה מבושמת בניחוח אהוב

סביבה מבושמת בניחוח אהוב

חוש הריח אצל בני האדם מזהה באופן מיידי ריחות אהובים מוכרים ולצד זאת ריחות לא נעימים היוצרים קונוטציה שלילית. רבים מהריחות יוצרים אצלנו זיכרון רגשי ספציפי הגורם לנו להיות מוצפים בתחושות חיוביות והנאה המלווה בזיכרונות נעימים. מבשמי אוויר מספקים לנו אפשרות להפיץ את הניחוח האהוב שלנו בבית ולהתענג עליו בכל רגע. הריחות האהובים עלינו מייצרים תגובה רגשית של הנאה וסיפוק ובכך משפרים את מצב הרוח ומייצרים אווירה נעימה לכל יושבי הבית. מבשם אוויר מפיץ באופן קבוע ניחוח נעים ועדין, כך שכל מי שנכנס לבית יחוש מיד בריח אשר יעלה בו זיכרונות טובים וחיוך על הפנים.

תגובה חושית מרעננת ומענגת

חוש הריח מפעיל חושים אחרים ובכך נוצרת תגובה הרמונית המובילה להרמת המורל ולחידוש אנרגיות חיוניות אשר חסרות לנו לאחר יום עבודה מעייף. מבשמי אוויר, הינם מכשיר פשוט לתפעול המספק לנו יתרונות רבים וערך מוסף רב. כך תתקבל במהרה תחושת רעננות והרגשות השליליים יתפוגגו במהירות ויפנו מקום לרגשות שמחה ואושר. מבנה מערכת ההרחה בגוף מבוססת על קולטנים המכוונים לספק תחושת הנאה מריח אהוב ומוכר או לחילופין להיזהר מריחות המשרים על סכנה דוגמת גז, שריפה וכו'. מבשם אוויר מתאים לשימוש בבית ובמשרד והוא מעניק לסובבים תחושות חיוביות המספקות אנרגיה להתחיל את יום העבודה ברגל ימין או התרווח בנחות על הספה עם כוס קפה בבית לאחר שחזרנו מיום עבודה אינטנסיבי.

בישום האוויר וניטרול ריחות רעים

מבשמי אוויר מפיצים ריח נעים בהתאם לטעם האישי שלכם וניתן לבחור ממגוון רחב של ניחוחות בהם ווניל, לבנדר, אוקיאנוס, פריחת הדרים ועוד. לצד הפצת הריח האהוב, הרי שפעולת משם אוויר מנטרלת ריחות רעים שלעתים צצים ומופיעים בסביבה שלנו. בין אם מקור הריח הרע באשפה, ריחות נעליים בלתי נעימים, ריחות המופצים מחיית המחמד האהובה שלנו וכו', הרי שמבשמי אוויר ינטרלו את הריחות הבלתי רצויים ויחליפו אותם בריח נעים. מבשם האוויר הינו קל לתפעול והוא מבוסס על חיבור לחשמל או לסוללות. את המכשיר ניתן לכוון בהתאם לצרכים וההעדפות שלכם מבחינת תדירות וכמות הפצת רסיסי הריח לחלל הבית.

שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×