עמוד הבית / בלוג / למה כדאי לבחור במייבש ידיים

למה כדאי לבחור במייבש ידיים

פנטנט עולמי, כבר לא משתמשים בנייר

מייבש ידיים סילוני מאפשר לייבש את הידיים במהירות וגם בעלות נמוכה.

מייבשי ידיים סילוניים מותקנים בשירותים ציבוריים של מרכזי קניות, מקומות עבודה, מרפאות ובתי חולים, מוסדות חינוך והשכלה גבוהה, מסעדות, בתי קפה, אולמות, מגרשי ספורט, תחנות רכבת, שדות תעופה, בתי מלון, תחנות אוטובוס מרכזיות ועוד.

צריכת החשמל של מייבש הידיים הסילוני היא נמוכה ובנוסף לכך הוא מביא לייבוש הידיים בתוך שבע שניות בלבד, מסיבות אלה עלות החשמל של מייבש ידיים סילוני נחשבת למאוד נמוכה.

ישנו אומדן שמדבר על מאתיים שימושים ביום שעלותם היא רק כשישה שקלים בחודש, כלומר מדובר על עלות של שימוש שהיא בהחלט נמוכה ביותר.

מי בחרו בפתרון של מייבש ידיים סילוני?

חברות רבות בישראל וגם ברחבי העולם בחרו בפתרון של מייבש ידיים סילוני לחדרי שירותים ציבוריים. חברות ישראליות אשר בחרו בפתרון של מייבש הידיים הסילוני: חברת התרופות טבע, בנק הפועלים, רשת בתי המלון ישרוטל, מרכזי הקניות של עזריאלי, מרכזי הקניות של מליסרון, רשת המרכולים מגה, בית החולים הדסה עין כרם, בית החולים גהה, בית החולים רמב"ם, מרכזי השיקום והספורט של בית הלוחם, אולמות האירועים של חברת גני אורנים, רשת בתי הקפה גרג קפה, רשת בתי הקפה ארומה, רשת המסעדות BLACK, חברת המזון אוסם, חברת המזון שטראוס, חברת המזון סנפרוסט, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, הסוכנות היהודית, חברת החשמל, רשת אולמות הקולנוע סינמה סיטי.

השימוש במייבש ידיים סילוני

השימוש הוא נוח עד מאוד, פשוט מכניסים את הידיים מלמעלה בין שני צדדיו של המכשיר ואז המכשיר מפעיל סילוני אוויר שיוצאים מצדדיו של המכשיר במהירות מאוד גבוהה (כ- 300 קמ"ש) ומייבשים את הידיים בתוך פרק זמן של שבע שניות בלבד.

בגלל שאין צורך במגע ידיים בשביל להפעיל ולכבות מייבש ידיים סילוני, הוא נחשב לאנטי בקטריאלי.

המכשיר גם מעוצב בצורה יפה לעין.

המכשיר חוסך את כל ההוצאות אשר כרוכות בקניית ניירות לניגוב ידיים, וגם את כל ההוצאות שכרוכות בפינוי הפח שאליו זורקים מגבות נייר משומשות.

המכשיר מאוד ידידותי לסביבה בשל העובדה שאין צורך לפנות את הניירות המשומשים לאתר פסולת והשימוש בו גם מפחית את הצורך בכריתתם של יערות בשביל הייצור של ניירות שמיועדים לניגוב הידיים.

לסיום, היתרונות של שימוש במכשיר מייבש ידיים סילוני: העלות של קניית המכשיר מחזירה את עצמה תוך פחות משנה, הזמינות שלו היא תמידית בגלל שהמכשיר פועל על חשמל, זמן הייבוש מאוד קצר ונמשך רק שבע שניות, עלות החשמל היא מאוד נמוכה, יש חיסכון בהוצאות של קניית מגבות נייר, מתקבל חיסכון בהוצאות פינוי האשפה, יש כאן פתרון שהוא ידידותי לסביבה בגלל שלא מפנים את מגבות הנייר המשומשות אל אתרי פסולת שונים וגם בשל הקטנת הצורך בקניית מגבות נייר חדשות שחומר הגלם שלהן הוא עצים אשר נכרתים ביערות, בנוסף לכל המראה של המכשיר הוא אלגנטי.

שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×