עמוד הבית / בלוג / שומרים על הבריאות ומתקינים מכשיר לחיטוי ידיים בכניסה לעסק

שומרים על הבריאות ומתקינים מכשיר לחיטוי ידיים בכניסה לעסק

אין ספק שימי הקורונה תפסו את רובנו לא מוכנים ואילצו את מקבלי ההחלטות לא רק לגזור גזירות מכאיבות אלא גם לתת פתרונות שעל פניו קשה ליישם. למשל, הצבת שפופרת אלכוג'ל בכניסה למבנים מאלצת את היזם להצטייד במלאי גדול של בקבוקים שעלולים להסתיים מהר בימי פעילות מלאים, ללא סגר. במקום זאת, מתקינים מכשיר לחיטוי ידיים עם חומר החיטוי מוטמע בתוכו ונהנים ממערכת חיטוי כפולה: גם של הג'ל עצמו וגם של נורת סינון UV.

התקנה באמצעות 2 ברגים בלבד ללא צורך בהנדסת חשמל

בדרך כלל, כאשר מזמינים מכשיר חשמלי חדש, חלק מעלויות העבודה כרוכות בחציבת כבל החשמל במסתור. כאן, אין חיבור לחשמל משום שהמכשיר מבוסס על 4 סוללות אלקליין פשוטות (לא כלולות במארז), המספיקות ל- 30,000 התזות.

גודל מיכל המילוי מספיק ל- 1,000 התזות

כאשר מיכל המילוי שלכם הוא 1,000 סמ"ק ניתן להשתמש בו 1,000 פעמים ללא מילוי מחדש. כמה הייתם משתמשים בבקבוק אלכוג'ל פשוט לפני שהוא נגמר? כנראה שהרבה פחות מכך. מכשיר זה הופך את שגרת החלפת הבקבוק לנחלת העבר ומאפשר התבססות על כמות חומר הרבה יותר גדולה.

פלסטיק ABS אנטי בקטריאלי

מגע שלכם עם גוף המכשיר בשוגג אינו חושף אתכם לחיידקים משום שהפלסטיק ממנו עשוי המכשיר הוא פלסטיק ABS שמונע זיהום נגיפי או חיידקי. בשונה מכפתורי המעליות שהוזהרנו מפניהם לא פעם, במכשיר הזה אפשר לגעת חופשי ולא לחשוש מספיגת הווירוס או כל הדבקה אחרת.

בעת החיטוי – נהנה המשתמש ממענה כפול

לא רק שהנחת הידיים מקנה את התזת הג'ל באופן אוטומטי, ישנו חיטוי UV של נורת המכשיר, ובכך כפות הידיים שלכם לא רק נקיות ברמה החיצונית אלא מובטחות כאנטי בקטריאליות לאחר השימוש. זהו לא ניקיון, אלא פשוט חיטוי מדויק של כל מקום בכף היד.

יאזה סמארט – מענה מיידי לכל בית עסק

בחברת יאזה סמארט עוסקים בהטמעת מכשיר חיטוי אנטי בקטריאלי בבתי עסק. לתיאום הזמנה והתקנה יש ליצור קשר עם מוקד ההזמנות. התקנת המכשיר מקנה לכם את כל הנדרש לחיטוי כפות הידיים ואת החלפת חומר החיטוי בתדירות נמוכה בהרבה משימוש בבקבוקי אלכוג'ל רגילים.

 

שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×