עמוד הבית / בלוג / ייבוש ידיים אלקטרוני או מתקן נייר לעסקים בשירותים במשרד? המומחים מסבירים

ייבוש ידיים אלקטרוני או מתקן נייר לעסקים בשירותים במשרד? המומחים מסבירים

כאשר מתכננים תשתיות בתוך חדר שירותים בנוי, הדילמה שצפויה ללוות אתכם היא האם להשתית סטריליזציה מכנית המבוססת על נייר ניגוב, או לדבוק בטכנולוגיה ולספק לעצמכם מייבש ידיים חשמלי. הדעות חלוקות מאד בנושא. יזמים מסוימים ערים לעובדה כי מתקן נייר לעסקים חוסך להם מאות שקלים, כולל כספי תחזוקה, אבל איך אומר הפתגם (במקור, מהשפה הערבית)? "הזול יקר והיקר זול". למה אנו מכוונים? מכשיר הנייר המתגלגל אמנם עלה לכם בזול כשרכשתם אותו, אבל ההוצאות עליו צפויות להיות כבדות ביותר ומסורבלות מאד כפי שמיד תיווכחו.

הגנה אנטי בקטריאלית – המפתח להצלחה בתשתית הייבוש שלכם

נייר ניגוב ידיים בשירותים עשוי בדיוק מהחומר ממנו עשוי נייר טואלט, ובאיכות פחותה בהרבה. בעוד אשר רוב ניירות הטואלט מבושמים ומגיעים עם איזושהי הגנה מפני זיהום, הנייר של מתקן הנייר לא מזכה אתכם בשוק הגנה. הוא חד שכבתי וחושף מאד את המשתמשים בו להדבקות מאחד לשני ולהעברה של זיהומים פנים-גופיים. לכן, בשביל שהמתקן הזה יהיה בטוח, יש להחליף גליל כל 5-7 ימים גם אם הוא מלא, ולהזעיק את צוות הג'ניטורים והמנקים לקרצף את התא לעצים קרובות בשביל שלא יהיה אפילו חשד שבסביבת מתקן הנייר יש זיהום. לעומת מתקן נייר לעסקים, מכשיר ייבוש כבר מכיל בתוכו סנן אנטי בקטריאלי ונורת UV אשר מבצעים את הסינון בשבילכם. במקרה הזה, העברת המכשיר מיד ליד לא תשפיע "(בסבירות גבוהה) על אף אחד, גם אם המשתמש הקודם חלה או היה לו זיהום מדבק ביד.

מנטרל ריחות של טחב

מכשיר שמגלגלים ממנו נייר ניגוב לאחר השימוש בשירותים עלול לשאת עמו ריח של טחב אם חלק ניכר מהנייר שנמצא בפנים הורטב על ידי המשתמשים הקודמים והרטיבות הגיעה לתוך המכשיר. ברוב הדגמים של מתקן נייקר לעסקים אמנם ניתן לפרק עצמאית עם מברג ולנקות את החלקים הנגועים, אבל למה לעשות עבודה כפולה כשאפשר לא להתעסק עם זה בכלל? עם תשתית ייבוש אלקטרונית – גם החלקים הפנימיים והלוע בה שמים את היד נשארים נקיים לחלוטין הודות למערכת הסינון המתקדמת שיש בה.

הפעלה ידידותית ושקטה

בעוד אשר מתקל נייר לעסקים עלול להשמיע רעש בעת הגלגול, מכשיר ייבוש אלקטרוני מונע באופן שקט ומהיר. זהו צירוף נדיר בו מהירות גבוהה של רוח גורמת להפעלה שקטה ולא כזו שמצריכה דציבלים גבוהים מרגע ההדלקה. בעת ההפעלה לא צריך לעשות שום פעולה נוספת כי האינפרה אדום במכשיר מזהה את הידיים ומייבשן על אוטומט.

צג דיגיטלי שמראה את מצב הייבוש

הצג הדיגיטלי של כל מכשיר הופך את חוויית המשתמש לפשוטה ואפילו מהנה. הוא יכול לראות באיזו טמפרטורה הוא מייבש את הידיים ומה מצב הייבוש באחוזים. מדובר על צג צבעוני שבזכותו תהליך ייבוש הידיים נעשה קל, פשוט ועם ודאות מלאה, בשונה ממייבשי ידיים ישנים שהתבססו על מנוע בלבד.

טיימר ייבוש בזמן אמת

פונקציה חשובה ומרכזית בצג הדיגיטלי החכם שעל המכשיר היא טיימר ייעודי. באמצעותו ניתן לדעת מתי ייבוש ידיים אלקטרוני מסתיים. בסיום הזמן המכשיר יראה שהייבוש הושלם והגיע ל- 100%. טיימר הוא כלי חשוב שמאפשר לכם לדעת האם הידיים יבשות בשביל שלא תהיו מופתעים ולהשלים את הייבוש באמצעים מכניים.

עוצמת ייבוש שטרם נראתה

כמובן שהדיגיטציה במכשיר מגיעה עם מנוע רב עוצמה שחותר במהרה לייבוש הידיים. עוצמת הייבוש מאפשרת ייבוש מהיר של הידיים, פי כמה ממכשירים ללא צג דיגיטלי. עוצמת ייבוש גבוהה מאפשרת לכם לבלות בעמדת הייבוש זמן מינימלי ולהמשיך בשגרת יומכם במהרה.

מכשיר קל משקל וקל להתקנה

בשונה ממכשירים ישנים וכבדים, כאן הארגונומיה ממש ניכרת. המכשיר דק, קל משקל, קל לעיגון על הקיר ולכן הסיכוי לתקלות כמו מעידה או נפילה כמעט אינו קיים. כל מי שיבוא במגע עם המכשיר יחוש ביציבות ובבטחון בפעולת הייבוש. בשילוב עם מראה חדשני וצג דיגיטלי, מדובר על חוויית ייבוש שאין שניה לה.

עיגון לקיר

המכשיר אינו תלוי על החלק העליון של הקיר אלא מעוגן לחלק התחתון שלו לאורך. שיטת עיגון זו מאפשרת למשתמש לכונן ייבוש ידיים אלקטרוני בקלות מבלי להיות תלוי בגובה שלו. הדבר משפר את הנגישות של הייבוש והופך אותה לפעולה קלה ופשוטה.

חווית משתמש מעולה

כל היתרונות של מייבש הידיים הופכים אותו למכשיר בעל חוויית משתמש חסרת פשרות. הסדירו את מייבשי הידיים שלנו בשירותים ושפרו את חוויית המשתמש לאין ערוך! כשיש למייבש שלכם נורת חיווי כחולה, צג דיגיטלי ומנוע חזק ועוצמתי בהפעלה שקטה, ניתן לומר כי ייבוש הידיים הופך לפעולה קלה ופשוטה. משפרים את השירותים התפעוליים במשרד או בבניין המשרדים באמצעות מייבש ידיים ארגונומי ומשוכלל, בהפעלה קלה ועם הגעה מהירה לתוצאות ייבוש משביעות רצון לכל דעת!

 

שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×