עמוד הבית / בלוג / מכשיר חיטוי ידיים להתקנה במוסדות, עסקים ומבני ציבור

מכשיר חיטוי ידיים להתקנה במוסדות, עסקים ומבני ציבור

כמה פעמים הרגשתם שהסתמכות על אלכוג'ל בבקבוקים היא טעות ובטח יש דרך פשוטה יותר לקיים את תקנות משרד הבריאות להתגוננות מקורונה? ובכן, יש. ניתן להטמיע באותה עמדת חיטוי בדיוק מכשיר חיטוי ידיים. באמצעותו, לא רק שניתן לממש את התמורות של בקבוק האלכוג'ל, אלא להעפיל עליהן בהרבה, ליצור חיטוי איכותי יותר ועוד על בסיס תשתיות בטיחותיות יותר במהלך השימוש. כיצד זה קורה?

החיטוי מיושם באופן כפול: אלכוג'ל ונורת UV

באמצעות טכניקה זו היד לא רק נקייה אלא גם 100% מסוננת מחיידקים ונגיפים. האלכוג'ל הוא חומר החיטוי הפיזי ונורת ה- UV היא אמצעי הסינון הסופי. הנחת כפות הידיים מתחת למכשיר גורמת לחיטוי ברמה כזו להתממש עליהן וליצור שגרה נקייה ובטוחה באמת ברחבי המקום בו הוא מותקן.

כשהמכשיר מלא, החומר מספיק ל- 1,000 התזות

נפח המיכל של מכשיר חיטוי ידיים זה הוא 1,000 סמ"ק, מה שמאפשר 1,000 התזות ללא החלפתו. בשונה מכך, בשגרת שימוש בבקבוקי אלכוג'ל רגילים, תדירות ההחלפה הרבה יותר גבוהה ובעלי המבנים ואחראי התחזוקה נכנסים לכוננות בכל פעם שהם נגמרים. כשהמכשיר מלא אתם תיהנו מתקופה ארוכה ללא צורך בהחלפה בתדירות גבוהה.

המכשיר אינו מבוסס על חיבור לחשמל

עובדה זו מאפשרת לכם להשתמש במכשיר חיטוי ידיים מבלי לצרוך חשמל דרך חשבון החשמל. מה אתם כן צורכים? סוללות. יש להצטייד ב- 4 סוללות אלקליין לצורך תפעול המכשיר. סוללות חדשות מספיקות ל, 30,000 התזות ולכן אם החלפתם 30 פעם ג'ל חיטוי זה זמן להחליף את הסוללות במכשיר. על כן לא רק שהמכשיר אינו כלול בחשבון החשמל, מדובר במקור אנרגיה חסכני למדי.

ניתן ליצור מגע עם המכשיר ללא חשש מהידבקות במחלות ווירוסים

פלסטיק המכשיר הוא ABS, מה שאומר שמדובר בחומר אנטי בקטריאלי. אם נתקלתם בשוגג במכשיר, אין לכם ממה לחשוש. אתם לא תידבקו ממחלה או בווירוס כי הוא נשאר סטרילי לכל אורך תקופת השימוש ובכל מצב, גם אם בקרבתו ישנן תשתיות אחרות שאינן ניחנות בתכונה זו. ההתקנה פשוטה ומבוססת על 2 ברגים בלבד ולכן מכשיר חיטוי ידיים זה משתלם וכדאי מאד להתקנה. לפרטים, צרו קשר עם חברת יאזה סמארט!
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

פוסטים נוספים

להצעת מחיר ופרטים נוספים:
נגישות

פניה מהירה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
×